کد خبر: ۱۱۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از اجرای طرح ۷۲ ساعته مقابله با سارقان خودرو در استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۲۵ نفر سارق دستگیر شدند.
اجرای سومین مرحله طرح مقابله با سارقان خودرو در خراسان جنوبی/ دستگیری ۲۵ سارق

به گزارش آرانیوز از بیرجند، سرهنگ کاظم صادقی با اعلام این خبر اظهار داشت: اجرای سومین مرحله طرح عملیاتی مقابله با سارقان خودرو به منظور مقابله با سارقان با هدف تامین آسایش و امنیت شهروندان، با بهره‌گیری از تمام توان و ظرفیت‌های موجود به صورت همزمان در سطح استان خراسان جنوبی به مدت سه روز به مرحله اجرا گذاشته شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی افزود:  با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی در اجرای این طرح، 25 نفر سارق شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیات های جداگانه‌ای دستگیر شدند.

صادقی با بیان اینکه ماموران در این رابطه  46 فقره انواع سرقت راکشف کردند تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 وی با تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت افزود: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در طبس

 فرمانده انتظامی شهرستان طبس نیز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 7 نفر خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فاضل مریمی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای برخورد و مقابله با هنجارشکنان، خرده فروشان وحمل کنندگان مواد مخدر، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان طبس به اجرا درآمد.

 وی بیان کرد: مأموران پلیس با انجام تحقیقات گسترده و همچنین کنترل محورهای مواصلاتی، به تعدادی خودرو مشکوک شده و آنها مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه مقادیری انواع مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: مأموران انتظامی در این رابطه 7 نفر خرده فروش و حمل‌کننده مواد مخدر را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

مریمی با بیان این که اجرای این طرح‌ها همچنان با جدیت در دستور کار  پلیس بوده؛ از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس همچنین از دستگیری 2 سارق و یک مالخر و کشف 2 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان طبس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی بیان  کرد: مأموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، 2 نفر سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: متهمان ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 2 فقره سرقت اماکن خصوصی و احشام اعتراف کردند که قسمتی از اموال مسروقه از مخفیگاه آنان کشف شد.

 مریمی با بیان اینکه در ادامه عملیات با توجه به اعترافات متهمان دستگیر شده، یک نفر مالخر نیز توسط مأموران پلیس شناسایی و دستگیر شد، تصریح کرد: مأموران در این زمینه 3 متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار