کد خبر: ۱۱۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
رییس دادگستری شهرستان اندیمشک از صدور اسناد مالکیت برای ۲۶ هکتار از اراضی ملی این شهرستان پس از ۲۵ سال خبر داد.
صدور اسناد مالکیت برای ۲۶ هکتار از اراضی ملی در اندیمشک

به گزارش آرانیوز  از اهواز، کریم صحرایی امروز؛ یکشنبه در این خصوص گفت: در راستای اجرای مصوبات جلسات ستاد صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان اندیمشک و کمیسیون رفع تداخل اراضی و همچنین اجرای طرح کاداستر (حدنگاری) اراضی، سند تک برگ مالکیت در یکی از پلاک‌های ثبتی اراضی شهرک بنوار به مساحت 256 هزار و 918 مترمربع به نام اداره منابع طبیعی شهرستان اندیمشک و به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد و در اختیار این اداره قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به توافق بین دستگاهی و در راستای اجرای قانون ساماندهی اراضی، مقرر شد که اراضی نام برده در اختیار بنیاد مسکن شهرستان قرار گرفته تا طی تشریفات قانونی به مالکان واجد شرایط شهرک بنوار ناظر انتقال داده شود.

صحرایی افزود: کل اراضی ملی و دولتی شهرستان، هزار هکتار است که از تاریخ یکم فروردین لغایت بیست و هشتم اسفند ماه 1401، برای ٢٩٨ هزار هکتار آن سند مالکیت صادر شده بود.

رئیس دادگستری شهرستان اندیمشک گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه نیز برای 9 هزار و 652 هکتار دیگر و در مجموع برای ٧ هزار و 65٢ هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی شهرستان سند مالکیت صادر شده است.

صحرایی یادآور شد: وسعت اراضی ملی و دولتی که هنوز سند مالکیت برای آنها صادر نشده، حدود ١٣ هزار هکتار است و با اقدامات لازم در آینده نزدیک، این اراضی تعیین تکلیف و سند مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر خواهد شد. 

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار