کد خبر: ۱۱۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
رئیس فدراسیون جودو در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از افتتاح و آغاز به کار ۱۲ خانه جودو در مناطق محروم کشور خبر داد.
۱۲ خانه جودو در مناطق محروم کشور به بهره‌برداری رسید

به گزارش آرانیوز از  بیرجند، آرش میراسماعیلی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: این سفر سومین حضور من در خراسان جنوبی است.

وی با بیان اینکه جودوی ایران به مدت چهار سال ناعادلانه تعلیق بود، بیان کرد: در چهار سالی که در تعلیق بین‌المللی قرار گرفتیم و اگر از حضور در مسابقات محروم بودیم و در میادین حضور پیدا نکردیم اما سرمان بالا است و جودوی ایران برای ورزش این کشور ایثار کرد و در کنگره شهدای ورزشکار مقام معظم رهبری به یاد جودوی ایران بودند.

رئیس فدراسیون جودوی کشور ادامه داد: امروز فدراسیون بین‌المللی به این توجه رسیده که باید به جودوی ایران اهمیت داد و در این راستا 12 خانه جودو در مناطق محروم افتتاح کردیم.

میراسماعیلی همچنین از افتتاح بزرگنرین آکادمی جودوی ایران در تهران خبر داد و تصریح کرد: با وجود تعلیق امروز 121 هزار عضو در ورزش جودو داریم و تیم ما در بازی‌های آسیایی شرکت کرد و رویداد جام باشگاه‌های آسیا را نیز سال آینده در برنامه داریم.

قناد، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز گفت: در دیدار با مقام معظم رهبری ایشان فرمودند جامعه ورزش باید در سطوح جهانی خود را نشان دهد و مصادیقی را گفتند و تأکید کردند که تمام ورزشکاران باید خود را مزین کنند به شئون ایران اسلامی تا همه در جهان بشناسند و ورزشکاران که ارزش‌های اسلامی را پاس بدانند نمادی برای نشان قدرت ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی هم با بیان اینکه ورزش در واقع تمرین است و در واژه عربی معنای آن ریاضت است، گفت: از انسان به موجود ناشناخته تعبیر می‌شود یعنی استعدادهای مختلف در وجود انسان است.

آیت‌ الله سیدعلیرضا عبادی بیان کرد؛ انعطاف‌هایی در بدن انسان است و در انواع و اقسام مختلف از انسان چیزهای تازه‌ای کشف می‌شود که تمرین در جهت اراده و قوت اراده در انسان بالاترین آن است.

وی با بیان اینکه انسان کار خدایی می‌کند، گفت: هر انسان سر جای خود ارزشمند است، چرا که به صورت هدفمند آفریده شده و کسی که از روح الهی برخوردار است هر کار می‌کند و جامعه ورزشی نیز ارزش‌ها در آن مطرح است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه قوی‌ترین مردم کسی است که دارای اراده قوی باشد چرا که انسان در اراده سنجیده می‌شود، افزود: عصبانیت عقل را می‌زداید، اما قوی‌ترین کسی است که عصبانی است، اما جز حق نمی‌گوید.

عبادی یادآور شد: امروز جامعه ورزشی ما در تربیت تن تلاش می‌کند، اما در آن خلاصه نمی‌شود و مسائل فرهنگی و سیاسی را می‌داند و بر اساس ارزش‌ها عمل می‌کند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار