کد خبر: ۱۱۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: انتخابات پیش‌رو بی‌نظیرترین فرصت پیشرفت کشور که باید مغتنم شمرده شود .

نماینده مجلس: انتخابات بی‌نظیرترین فرصت برای  پیشرفت کشور است

به گزارش آرانیوز روح الله نجابت نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اهمیت حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات و تأکید مقام معظم رهبری به این مهم، گفت: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هر آنچه که دارد به واسطه وجود پر برکت مردم کشور است که همیشه در تمام عرصه‌ها حضور داشتند و ایستادگی کردند و تا زمانی هم که مردم احساس سرافرازی و سربلندی در کشور داشته باشند نظام جمهوری اسلامی و نمایندگانش حرفی برای گفتن خواهند داشت.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مردم کشور ایران اسلامی مردم قدردانی هستند و حتی بر حسب فطرت سالم و اینکه دلهایشان با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است نسبت به کاستی‌های اخیر در کشور نیز واکنش منفی از خود نشان ندادند.

نجابت با تاکید بر روحیه قدر شناسی و وفاداری ملت ایران اسلامی، یادآور شد: مردم ما به میزانی که احساس کنند سلامت، دقت و حساسیت از دولت، مجلس و دیگر ارکان نظام جمهوری اسلامی نسبت به مردم است و برای حل مشکلات مردم تلاش دارند به طور ناخودآگاه واکنش مثبت دارند آنها همیشه قدردان خون‌های ارزشمندِ ریخته شده شهدا و عملکرد دلسوزانه رهبری هستند.

وی با بیان اینکه حضور و مشارکت حداکثری مردم همیشه از ابتدای انقلاب اسلامی در همه صحنه‌های کشور ثابت شده است، ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های ملت دلیر ایران، راهپیمایی‌های متعدد حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله راه‌پیمایی باشکوه هر ساله ۲۲ بهمن، ایستادگی در برابر ویروس کرونا و خیلی موارد پر قدرت دیگر نمونه بارزی از اتحاد و همدلی ملت ایران است که با وحدت این سختی‌ها را پشت سرگذاشتند و این چیزی جز روحیه قدردانی ملت به نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری فرزانه آن نیست.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: یکی از صحنه‌های تجلی مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران مشارکت حداکثری در انتخابات است که همیشه با دست یاری، همدلی و همراهی که با متولیان این امر مهم آینده ساز کشور دادند اتحاد خود را به دنیا ثابت و نشان دادند.

نجابت با اشاره به تلاش دشمنان در مورد کمرنگ شدن مشارکت مردم در انتخابات، گفت: اتفاقاً دشمنان خوب متوجه شدند کجا را نشانه گیری کنند و‌ طوری رفتار می کنند که فاصله بین مردم و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنند و از هیچ تلاش شبانه روزی نیز دریغ نمی‌کنند اما باید بدانند که مثل همیشه مایوس خواهد شد.

وی اظهارکرد: باید در کشور مسایل و مشکلات مردم به درستی شناسایی و راه حل دقیق برای حل آنان ارائه‌ شود و این فعالیت‌ها تداوم داشته باشد و خود این موضوع عامل مهمی برای پررنگ شدن حضور و مشارکت حداکثری مردم خواهد بود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، معتقد است: اگر عملکرد مجلس یازدهم به دور از فضا سازی رسانه‌ای به طور واقع بینانه مورد بررسی قرار گیرد و با عملکرد مجالس گذشته  مقایسه شود اتفاقاً این موضوع یک عامل جدی در افزایش  انتخابات خواهد بود و این مجلس با رویکرد مسأله محوری، داشتن نکات کلیدی برای  حل مشکلات مردم روی کار خواهد آمد.

نجابت در ادامه با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری و حمایت مردم از این مهم، خاطر نشان کرد: همه ما نظام و کشور اسلامی خود را دوست داریم و تلاش همگی ما برای پیشرفت و آبادانی کشور است.

وی گفت: در اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات هیچ تردیدی نداریم و با تلاش، همگان سعی بر کارآمدتر شدن مجلس خواهیم کرد هیچ کسی غیر از خود ملت ایران برای کارآمدی کشور و نظام تاثیر گذارتر نخواهد بود انتخابات پیش‌رو بی‌نظیرترین فرصت برای پیشرفت است و باید این فرصت را مغتنم بشماریم.

پایان پیام/

نظرشما
پربازدیدها