کد خبر: ۱۱۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان از اجرای طرح «روز بدون کیف» ویژه دانش آموزان مدارس ابتدایی استان در روز سه شنبه ۲۶ دی ماه خبر داد.

اجرای طرح روز بدون کیف ویژه دانش آموزان ابتدایی چهارمحال و بختیاری

به گزارش آرانیوز از چهارمحال و بختیاری، نصرت الله محمودی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرروش استان گفت : دانش آموزان در روز ۲۶دی ماه ۱۴۰۲ به انجام فعالیت‌های مهارت محور می پردازند.

وی افزود : ارتقای توانمندی فکری و شناختی، خودآگاهی در خصوص نیازها، بهره‌ وری در فرایند یاددهی- یادگیری با فعالیت‌های مهارت محور، چرخش تحولی از محتوای متمرکز کتاب‌های درسی به اهداف پایه‌ها و دوره تحصیلی، ایجاد فرصت برای خلاقیت، زمینه‌سازی و تقویت عادت به مطالعه، تقویت قوه تخیل، توسعه فرهنگ کار گروهی و رشد اجتماعی و تسهیل جامعه پذیری کودکان و نوجوانان در بازی‌های گروهی از اهداف این برنامه است.

وی خاطر نشان کرد: در روز بدون کیف، آموزش تعطیل نمی‌شود و با توجه به ساحت‌های شش گانه تعلیم و تربیت، فضای بیشتری برای بازی و یادگیری، پرداختن به مهارت‌های مختلف، خلق تجارب جدید و… برای دانش آموزان فراهم‌ می‌شود.

محمودی ادامه داد: مهم‌ترین رویکرد در اجرای روز بدون کیف و کتاب ایجاد محیطی با نشاط مبتنی بر بازی و تحرک برای دانش‌آموزان است.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار