کد خبر: ۱۱۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خانمیرزا گفت:۲۱ تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان قلع و قمع شد.

قلع وقمع ۲۱ فقره تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان خانمیرزا

به گزارش آرانیوز چهارمحال وبختیاری ،جمال کیانی افزود: در چهارچوب تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی براساس هماهنگی انجام شده مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، مدیریت امور اراضی سازمان، دادستان و فرماندهی انتظامی شهرستان خانمیرزا ،یگان گشت امور اراضی شهرستان اقدام به قلع و قمع ۲۱مورد ساخت و ساز غیرمجاز نمودند.

وی تصریح کرد ؛ متخلفین از طریق ساخت و ساز غیر مجاز اقدام به تغییر کاربری اراضی کشاورزی محل نموده که با توجه به قلع و قمع صورت گرفته حدود ۵ هکتار از اراضی زراعی مزارع آزاد سازی گردید.

کیانی با تاکید بر برخورد شدید قانونی با هرگونه تغییر کاربری غیر مجاز در منطقه، تصریح کرد: مالکین اراضی کشاورزی قبل از هر گونه اقدام برای تغییر کاربری و ساخت و ساز در اراضی کشاورزی، برای کسب اطلاعات بیشتر به امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان خانمیرزا با هشدار به متخلفین ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی گفت: جهاد کشاورزی از طریق گشت های یگان حفاظت اراضی ، گزارش‌های تلفنی و سامانه ۱۳۱ با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز با کمک و همراهی مراجع قضایی و عوامل انتظامی به شدت برخورد خواهد کرد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار