کد خبر: ۱۱۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از تخصیص ۴۰۰ تن گوشت منجمد وارداتی به این استان بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان خبر داد.
تخصیص ۴۰۰ تن گوشت منجمد وارداتی به استان بوشهر

سید عبدالحسین موسوی‌فرد در گفت‌وگو با آرانیوز در بوشهر،با اشاره به اینکه نظارت و کنترل قیمت کالاهای اساسی در اولویت برنامه کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر قرار دارد، اظهار داشت: برای تعادل قیمت گوشت مرغ و تنظیم بازار 200 تن گوشت مرغ منجمد از اواخر آذر تا نیمه‌های دی‌ماه از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان بوشهر با قیمت هر کیلوگرم 65 هزار و 700 تومان توزیع شد.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال یک‌ هزار و 300 گوشت مرغ منجمد با قیمت تنظیم بازار در استان بوشهر توزیع شده است، گفت: اکنون قیمت گوشت مرغ گرم در استان بوشهر متعادل شده و روند کاهشی دارد.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر مصرف ماهانه گوشت قرمز استان را 600 تن دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش مقطعی گوشت قرمز برای تعادل قیمت این کالا توزیع گوشت منجمد وارداتی در دستور کار قرار گرفته است.

موسوی‌فرد از تخصیص 400 تن گوشت منجمد وارداتی به استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: قیمت هر کیلو گوشت وارداتی منجمد برای مصرف کننده بر اساس نوع و قطعه‌بندی بین 285 هزار تا 330 هزار تومان برای هر کیلوگرم تعیین شده است.

وی با بیان اینکه گوشت منجمد یاد شده بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر توزیع می‌شود گفت: در این راستا مباشرین عمده استان بوشهر برای تحویل و توزیع معرفی شده‌اند و دستگاه‌های عمومی و مصرف‌کنندگان عمده به‌صورت مستقیم برای دریافت گوشت منجمد معرفی می‌شوند.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اضافه کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد این میزان گوشت منجمد نیاز استان بوشهر تا بهمن ماه تأمین می‌کند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار