کد خبر: ۱۱۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، گفت: مسابقات مفاهیم قرآنی بهانه‌ای است برای قرآنی شدن همه مردم، چرا که در هر کوی و برزن باید پرچم قرآن بلند شود، زیرا قرآن کلام خداست و طبق روایات کلام خدا فضیلت دارد و قدرتمند و هدایت‌گر نور است.
رئیس سازمان اوقاف: مسابقات مفاهیم قرآن بهانه‌ای برای قرآنی شدن همه مردم است

 به گزارش آرانیوز از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی امروز در اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم جمهوری اسلامی که در سالن همایش امامزاده سیدعلی(ع) برگزار شد، ضمن تشکر از مسئولان و همه کسانی که در جریان مسابقات همکاری داشتند، اظهار داشت: امیدوارم روزی را شاهد باشیم که این مسابقات جهانی و به صورت بین‌المللی برگزار شود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: مسابقات مفاهیم قرآنی بهانه‌ای است برای قرآنی شدن همه مردم، چرا که در هر کوی و برزن باید پرچم قرآن بلند شود، زیرا قرآن کلام خداست و طبق روایات کلام خدا فضیلت دارد و قدرتمند و هدایتگر نور است.

وی افزود: این مسابقات باید در همه جا رسوخ و همگان برای آغاز آن لحظه شماری کنند، در واقع تربیت و سبک زندگی باید قرآنی شود.

خاموشی با اشاره به علاقه رهبر معظم انقللاب اسلامی به قرآن یادآور شد: ایشان همواره با نگاهی مدبرانه و حکیمانه به قرائت قرآن گوش می‌دهند و خواستار 10 میلیون حافظ قرآن هستند، چرا که معتقدند ایران باید عاصمه قرآن و جهان اسلام باشد.

 نماینده ولی‌فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه، قرآن را کتاب این جهان و آن جهان دانست و گفت: قرآن نقشه رسیدن به آن جهان است و جلسات قرآنی جلسات نور هستند.

 وی با اشاره به مقام و گفتار سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: امروز برادران غزه معتقدند حاج قاسم شهید فلسطین و غزه است، چرا که این خط مبارزه را رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام (ره) ترسیم کردند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار