کد خبر: ۱۱۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: ۸۰ طرح بهداشتی، درمانی و آموزشی سال جاری در این استان با تکمیل و تجهیز به بهره‌برداری رسیده است.
بهره‌برداری ۸۰ طرح بهداشتی، درمانی و آموزشی در قزوین

به گزارش آرانیوز از قزوین، عبدالله دیدبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با اشاره بهره برداری 80 طرح بهداشتی،درمانی و آموزشی در استان قزوین این چنین اظهارکرد:همین تعداد طرح بهداشتی و درمانی نیز سال جاری در استان قزوین آغاز شده و در مرحله تکمیل و بهره برداری قرار دارد.

وی به تکمیل سه مرکز درمانی مهم در سطح استان قزوین اشاره کرد و یادآور شد: بیمارستان 700 تختخوابی، ساختمان الحاقی بیمارستان شهید رجایی و مرکز اعصاب و روان در حال ساخت است که طرح های الحاقی به بیمارستان شهید رجایی و اعصاب و روان سال آینده به بهره برداری می‌رسند.

دیده بان به تجهیز مراکز درمانی استان قزوین در حوزه دستگاه‌های عکسبرداری اشاره کرد و یادآور شد: در ابتدای دولت سیزدهم فقط یک دستگاه ام آر آی در استان قزوین وجود داشت در حالی که طی 2 سال گذشته و با اقدامات صورت گرفته و تامین منابع مالی موجود هم اکنون تعداد آنها به چهار دستگاه افزایش یافته است.

این مسوول ادامه داد: خرید دستگاه‌های سیمولیشن (رادیوتراپی بیماران سرطانی) و آنژیوگرافی (قلب و عروق) در بیمارستان ولایت که می‌تواند بیماری‌های قلبی و عروقی را تشخیص دهد، از مهمترین اقدامات درمانی استان در سال جاری بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین خاطرنشان کرد: در حوزه انجام بخش اعظمی از کارهای درمانی نیازمند مساعدت و همکاری خیران استان هستیم و از آنان درخواست داریم تا در حوزه سلامت و بهداشت در کنار ما و در راستای کارهای بزرگ قرار بگیرند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار