کد خبر: ۱۱۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد  امام خمینی(ره) از اهدای ۸۹ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان استان خبر داد.
 

به گزارش آرانیوز  از بیرجند، سیدرضا حسینی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: از ابتدای امسال برای تهیه لوازم ضروری زندگی خانواده‌های تحت حمایت بیش از 89 میلیارد ریال هزینه شده است. 

وی گفت: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مدجویان با هدف تامین بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آن‌ها انجام می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی، افزود: در این راستا یک هزار و 843 قلم لوازم ضروری زندگی بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است.

حسینی با اشاره به اینکه این وسایل از تولیدات داخلی، که شامل کولر آبی، بخاری گازی، یخال، آبگرمکن گازی، ماشین لباسشویی و بوده است خاطرنشان کرد: رفع فقر و محرومیت زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است. 

وی تصریح کرد: بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده به منظور تامین نیازهای ضروری تمام خانوارهای تحت حمایت، ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی خیران، برای هم افزایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهادها نیاز به توجه هر چه بیشتر مسئولان است تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای ضروری اقشار آسیب پذیر جامعه باشیم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: مردم خراسان جنوبی در مدت 9 ماهه امسال 111 میلیارد و 600 میلیون تومان در قالب نقد، کالا و خدمات برای کمک به نیازمندان و ایتام به مراکز نیکوکاری سراسر استان کمک کردند. 

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار