کد خبر: ۱۱۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری از ورود یک سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: بارش برف، باران، کولاک برف و اختلال در ترددها پیش‌بینی می‌شود
کولاک و برف در راه چهارمحال و بختیاری/ صدور هشدار سطح نارنجی

مهران چراغ‌پور در گفت‌وگو با آرانیوز در شهرکرد، با اشاره به ورود یک سامانه بارشی به استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: بر این اساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری صادر شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی از بعدازظهر امروز شروع شده و تا اواخر وقت جمعه برای استان فعال است، مطرح کرد: بارش برف و باران، رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید، تندباد لحظه‌ای و کولاک برف در گردنه‌ها و مناطق برف، در این مدت پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش دما پس از خروج سامانه بارشی و مه و کاهش دید، عنوان کرد: منطقه اثر این سامانه بارشی استان و بیشتر در شهرستان‌های کوهرنگ و اردل است.

چراغ‌پور با اشاره به لغزندگی معابر، جاده‌ها، اختلال در تردد جاده‌ای در محورهای کوهستانی، افزود: همچنین صاعقه، خسارات ناشی از وزش باد شدید برای مناطق اثر مورد انتظار است که لازم است احتیاط لازم انجام شود.

وی با اشاره به ضرورت احتیاط در رانندگی، به همراه داشتن تجهیزات مناسب از حمله زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی، خاطرنشان کرد: لازم است ارگان‌های مربوطه آمادگی لازم را داشته باشند. همچنین فعالیت‌های عمرانی متوقف شود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار