کد خبر: ۱۰۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
مدیر مخابرات منطقۀ لرستان از نصب ۱۰۵ سایت جدید تلفن همراه در این استان تا اسفند ۱۴۰۲ خبر داد.
۱۰۵ سایت جدید تلفن همراه در لرستان نصب می‌شود

به گزارش آرانیوز از خرم‌آباد، نبی‌الله شمسی‌فر اظهار داشت: 105 سایت جدید تلفن همراه برای دسترسی مردم به سامانه‌های ارتباطی و ایجاد زیرساخت الکترونیکی برگزاری انتخابات تا اسفندماه 1402 فعال می‌شود.

وی افزود: نصب 85 سایت تلفن همراه در مناطق روستایی و 20 سایت تلفن همراه در مناطق شهری پیش‌بینی شده‌است و فناوری 95 سایت نیز ارتقا خواهد یافت.

مدیر مخابرات منطقۀ لرستان با بیان اینکه 6 هزار و 950 میلیارد ریال برای نصب و راه‌اندازی سایت‌های جدید تلفن همراه هزینه می‌شود، عنوان کرد: اقدامات موردنیاز از ابتدای امسال برای برگزاری انتخابات انجام شده‌است.

پیش‌بینی 1657 صندوق اخذ رأی در لرستان

وی با تأکید به اینکه اجرای 200 پروژه حوزۀ تلفن همراه در دستور کار قرار گرفته‌است، بیان کرد: تمهیدات لازم برای افزایش سایت‌های تلفن همراه و پهنای باند اینترنت در روز انتخابات در دستور کار است.

شمسی‌فر گفت: بسترهای ارتباطی نقش مهمی در برگزاری شایسته فرآیند انتخابات دارد و مخابرات منطقه لرستان اقدامات لازم را برای این موضوع انجام داده‌است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه 11 اسفند 1402 برگزار می‌شود و لرستان با 12 شهرستان و هفت حوزه انتخابیه 9 نماینده در بهارستان و دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار