کد خبر: ۱۰۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور گفت: مشکل تامین پزشک برای مرکز اهدای خون شهرستان طبس باید رفع شود، در غیر این صورت فعالیت این مرکز برای تامین خون مورد نیاز بیمارستان طبس دچار اختلال می‌شود.
ضرورت تامین فوری پزشک برای مرکز اهدای خون شهرستان طبس

به گزارش آرانیوز از طبس، مصطفی جمالی، صبح امروز به خراسان جنوبی سفر کرد و در ابتدای این سفر با حضور در آستان امامزاده حسین ابن موسی الکاظم(ع) در شهرستان طبس به زیارت برادر امام رضا(ع) مشرف شد و پس از آن بر سر مزار مطهر شهدای طبس فاتحه‌ای قرائت کرد.

مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور در ادامه سفر خود از مرکز اهدای خون شهرستان طبس بازدید کرد و گفت: با هدف بازدید میدانی از فعالیت‌های مراکز اهدای خون خراسان جنوبی به این استان سفر کردیم.

جمالی افزود: مشکل تامین پزشک برای این مرکز باید رفع شود در غیر این صورت فعالیت این مرکز برای تامین خون مورد نیاز بیمارستان طبس دچار اختلال می‌شود.

وی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته و همراهی شبکه بهداشت شهرستان طبس، امیدواریم طی روزهای آینده این مشکل رفع شود.

مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور تصریح کرد: به دلیل فاصله زمانی طبس تا بیرجند و چالش‌های تامین و ارسال خون از مرکز استان برای بیمارستان این شهرستان، صلاح نیست فعالیت این مرکز متوقف شود و باید از همه ظرفیت‌ها برای تامین پزشک و ادامه چرخه خدمت مرکز اهدای خون طبس استفاده کرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار