کد خبر: ۱۰۹۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
رئیس پلیس راه خراسان رضوی، گفت: جاده رباط سفید به علت یخ‌زدگی به صورت موقت مسدود شده است، همچنین محور تربت جام-صالح آباد نیز با پدیده مه گرفتگی روبه‌رو است.
مه گرفتگی در محور تربت جام-صالح آباد/ انسداد موقت جاده رباط سفید به علت یخ‌زدگی

سرهنگ میش مست در گفت‌وگو با آرانیوز در مشهد،اظهار داشت: از اوایل صبح امروز در مسیر آزادراه شهید شوشتری به سمت تربت‌حیدریه و نیشابور تا محدوده بینالود و از شهر ملک‌آباد تا شهرستان تربت‌حیدریه شاهد بارش برف بودیم.

وی افزود: همه محورهای استان باز هستند، اما کمربندی رباط سفید به علت یخ‌زدگی معبر در حال حاضر انسداد موقت است و هم‌استانی‌ها می‌توانند مسیر جایگزین را از داخل روستا انتخاب کنند.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی تصریح کرد: در محورهای درگز - قوچان (تیوان و کبکان)، مشهد - کلات (گوجگی)، تربت حیدریه - باغچه و حوزه شهرستان‌های احمدآباد و قوچان بارش برف گزارش شده است.

وی گفت: در حوزه شهرستان‌های خوشاب، فریمان، بجستان و سرخس مه گرفتگی محورهای تربت جام - صالح آباد، مشهد - کلات و باغچه - نیشابور بارش باران گزارش شده است.

به گزارش آرانیوز، کیفیت هوای شهر مشهد هم‌اکنون با شاخص کلی 23 در شرایط پاک قرار دارد و هوا در 24 ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی 84 در شرایط قابل‌قبول بود، دمای حال حاضر 5 درجه سانتی‌گراد و آسمان بارانی و ابری است.

 

نظرشما
پربازدیدها