کد خبر: ۱۰۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: عاملان حمله تروریستی کرمان منتظر سیلی سخت باشند.
فرمانده سپاه استان گلستان: عاملان حمله تروریستی کرمان منتظر سیلی سخت باشند

به گزارش آرانیوز از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در تجمع خودجوش مردم  در امامزاده عبدالله گرگان، اظهار داشت: آنها می‌خواستند اقتدار جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببرند، اما بدانند اقتدار ما مردمی هستند که همیشه همراه هستند و عاملان این جنایت منتظر سیلی سخت ما باشند.

‏وی افزود: در مراسم سالگرد مبارز اصلی با نظام تروریستی و شهادت شهید سلیمانی در شهرستان کرمان حادثه تلخ برای مردم ایران اتفاق افتاد و این در حالی بود که  مردم ما در میلاد حضرت فاطمه (س) قرار داشتند و  این حادثه بسیار تلخ برای ملت ایران بود.

فرمانده سپاه استان گلستان، تصریح کرد: سردار سلیمانی پرچمدار مبارزه با تروریست بود و حمله ناجونمردان به زائران مزار این شهید بزرگوار در پست‌ترین شکل ممکن اتفاق افتاد، عملیات تروریستی به مردم بی‌دفاع، بی‌سلاح و بی‌گناه حمله کردن این منطق تروریسم است.

ملک شاهکوهی با بیان اینکه در طول انقلاب اسلامی این صحنه‌ها را زیاد داشته‌ایم، تاکید کرد: در طول انقلاب اسلامی 17 هزار هموطنان خود را در حمله تروریستی و ترور از دست دادیم، مگر در یک روز 72 نفر از یاران امام را از دست ندادیم، از ابتدای این انقلاب اگر از خودگذشتگی جوانان این مرز نبود این انقلاب پایدار نمی‌ماند.

وی ادامه داد: این حمله تروریستی نشان داد که آنها نفوذ خود را در منطقه از دست داده‌اند، چرا که داستان تروریسم تکویر ریشه در سوریه داشت و شهید سلیمانی عملیات آنها  و ریشه‌های آنها را از بین برد.

فرمانده سپاه استان گلستان با بیان اینکه منتظر جمع‌بندی گزارش نیروهای امنیتی هستیم، افزود: کسانی که دست به چنین جنایتی در کرمان زدن سیلی محکم سربازان گمنام امام زمان(عج) و دستگاه‌های امنیتی را خواهند خورد، چرا که این برنامه تروریستی برنامه‌ریزی شده است و آنها در پروژه که پارسال  طراحی شده بود که کشور را به سمت ناامنی بکشند، شکست خوردند و امروز با این جنایت می‌خواهند فضای عمومی کشور را از حالت عادی خارج کنند.

ملک شاهکوهی گفت: حادثه سخت وسنگین است ذهن را درگیر کردن تا شکست رژیم در طوفان الاقصی را به فراموشی بسپارند، آن عملیات مقدس است و هر کاری در غزه  انجام دهند نمی‌توانند از طعم پیروزی آن کم کنند.

وی ادامه داد: امروز جوانان فلطسلین مقاومت می‌کنند، جنازه فرزندان خود را از زیر خاک بیرون می‌آورند و می‌گویند مقاومت می‌کنیم و پیام تجمع مردم گلستان و دیگر نقاط کشور به عاملان حمله تروریستی کرمان یک چیز است، منتظر سیلی باشند.

 

نظرشما
پربازدیدها