کد خبر: ۱۰۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور با بیان اینکه اقدامات شهید منصور ستاری جاودانه است گفت: شهید سرلشکر منصور ستاری نقشی بی‌بدیل در جنگ تحمیلی داشت فرمانده‌ای ایثارگر و کاردان بود.
دشمن از مکتب شهید سلیمانی بیش از شخصیت آن هراس دارد

به گزارش آرانیوز از بوشهر، امیر سرتیپ دوم رضا کلهری صبح امروز در مراسم سالگرد سرلشکر شهید منصور ستاری و سپهبد شهید قاسم سلیمانی، در جمع فرماندهان و مسئولین و کارکنان پایور  پدافندی این منطقه اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید منصور ستاری از نمونه‌های بارز ایمان، جهاد و شهادت طلبی در راه خدا بودند.

وی با بیان اینکه شهید ستاری یک نخبه نظامی بود خاطرنشان کرد: این شهید والامقام با ارائه طرح‌ها و برنامه‌ها و اتکا به شایستگی فردی خود توانست خدمات شایان توجهی را عرضه کند و زیرساخت‌های اساسی و به یاد ماندنی مانند جهاد خودکفایی، پروژه اوج، دانشگاه هوایی، دانشکده پرستاری و مرکز پاتولوژی نیروی هوایی و شبکه دیده‌بانی را هم ایجاد کرد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور نقش شهید سرلشکر منصور ستاری در جنگ را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: شهید ستاری نقشی بی‌بدیل در جنگ تحمیلی داشت فرمانده‌ ایثارگر و کاردان بود و بنا به اعتقاد بسیاری از کارشناسان نظامی شهید ستاری از خلاق‌ترین فرماندهان تاریخ است که عملکرد آن جاودانه ماند.

امیر کلهری با بیان اینکه شهید سرلشکر ستاری مفتخر به دریافت بالاترین نشان نظامی از رئیس جمهور پاکستان شد بر ادامه راه شهید قاسم سلیمانی تأکید کرد و گفت: دشمن از مکتب شهید سلیمانی بیش از شخصیت آن به‌دلیل گستره راه و تربیت نیروهایی همانند خود هراسان است چرا که امروز هزاران نفر این مسیر را ادامه می‌دهند و از منش و مکتب شهید سلیمانی سرنوشت خود را می‌سازند.

وی با بیان اهمیت ویژه شهید ستاری در ارتقای نیروی پدافند هوایی خاطرنشان کرد: شهید ستاری علاوه بر ارتقای توان نیروی هوایی توان پدافند هوایی را با ابتکارات خویش در تجهیز سیستم‌های راداری و پدافندی در 8 سال دفاع مقدس در سرنگونی هواپیما‌های رژیم بعث صدام چند برابر کرد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور ادامه داد: شهید سلیمانی در راه اسلام و جبهه مقاومت تلاش و کوشش بسیاری کرد و در تقابل داعش و سایر دشمنان به همراه سایر همرزمانش افتخارات آفرید.

سرلشکر شهید منصور ستاری فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 1373 در سانحه سقوط هواپیما به شهادت رسید.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار