کد خبر: ۱۰۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
استاندار کرمانشاه گفت: مسائل شهر هرسین بیشتر از بودجه نیاز به اراده و همت درونی دارد و با ایده جوانان بومی قابل حل است.
مسائل شهر هرسین با ایده جوانان بومی قابل حل است

به گزارش آرانیوز از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز در نشست با بزرگان، معتمدان و نخبگان شهرستان هرسین که در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: آب و فاضلاب، بافت فرسوده، نمادهای فرهنگی و ورزشی و پارک شهر هرسین از جمله مسائل شهر هرسین هستند، اما چنانچه منتظر بودجه هنگفت برای اجرای پروژه‌ها باشیم به نتیجه نخواهیم رسید.

وی عنوان کرد: برای مسئله مهم شهر هرسین همچون عریض کردن خیابان اصلی شهر که در زیباسازی و تسهیل تردد و جذب گردشگر مؤثر است، شهردار و فرماندار باید با همفکری، هم‌افزایی و جمع‌آوری ایده‌های مردمی اقدام کنند.

صحرایی گفت: یکی از شعارهای عمیق این دولت مردمی‌سازی است و به تعبیر مقام معظم رهبری هر جا کار به مردم واگذار شد پیروز شدیم و این موضوع در ساماندهی شهر هرسین مصداق پیدا می‌کند و می‌توان از ایده جوانان در این راستا استفاده کرد. 

استاندار کرمانشاه افزود: آنچه که در شهر هرسین بیش از بودجه باید مورد توجه باشد، اراده درونی و اهتمام عمومی است.

وی با بیان اینکه دولت 20 مشوق اثرگذار و جذاب برای بازسازی بافت فرسوده ایجاد کرده که بسیار کمک‌کننده است گفت: این گونه اقدامات باید به صورت فازبندی اجرا شود که تأخیر در پروژه سبب دلسردی مردم نشود.

صحرایی با اشاره به اینکه بسیاری از مسائل شهرهای استان با فرصت‌های قانونی موجود باید مورد بازسازی و بازبینی قرار گیرد افزود: شهر هرسین در بافت مرکزی و حاشیه فرصت‌هایی دارد که مشکلات و دغدغه‌ها را پوشش می‌دهد. 

وی با بیان اینکه هم افزایی در هرسین می‌تواند الگویی برای سایر شهرستان‌ها باشد عنوان کرد: بافت شهر بیستون و قرارگیری در مسیر تردد زائران اربعین اهمیت این شهر را دوچندان کرده است و راهکار ایجاد کمربندی با هزینه‌های بالا و تملک اراضی بسیار ارزشمند یا راهکار دیگر با هزینه کمتر و بدون ایجاد مزاحمت باید توسط کارشناسان بررسی شود.

علی شعبانی، معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه هرسین 300 شهید تقدیم انقلاب کرده و فرماندهان و دانشمندان بسیار بزرگی دارد اظهار داشت: در کنار مشکلات راهکار هم وجود دارد و تمام مشکلات با وجود ظرفیت‌های بسیار قابل حل است.

وی با بیان اینکه یکی از راهکارهای رفع مشکلات انتخابات است عنوان کرد: با انتخابات می‌توانیم افرادی را انتخاب کنیم که حضور و تفکر آن‌ها سبب اعتلای کشور شود. 

شعبانی با اشاره به اینکه در کمتر 60 روز آینده وارد فاز انتخابات خواهیم شد، گفت: وجود مشکلات لزوم حضور در انتخابات و انتخاب صحیح را تشدید می‌کند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار