کد خبر: ۱۰۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان از تخصیص بالغ بر ۹۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های ارائه شده به این اداره‌کل خبر داد.
تخصیص ۹۵۰ میلیارد ‌تسهیلات میراث فرهنگی به سیستان و بلوچستان‌

محمدهادی طهرانی در گفت‌و‌گو با آرانیوز در زاهدان اظهار داشت: به منظور حمایت از صنعت‌گران و سرمایه‌گذاران حوزه صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان تعداد 11 مورد از درخواست‌های متقاضیان برای دریافت تسهیلات در کمیته تسهیلات اداره‌کل میراث فرهنگی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: در همین راستا ابتدا طرح‌های اولویت‌دار با پیشرفت فیزیکی و میزان سرمایه‌گذاری مناسب بخش خصوصی بررسی شد.

وی ادامه داد: تمامی طرح‌ها بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های قانونی مورد ارزیابی قرار گرفت که در نهایت با توجه به ویژگی‌های طرح‌ها و محدودیت منابع مالی، شش طرح اولویت‌دار جهت ارسال به دبیرخانه استانی تسهیلات تایید شد.

طهرانی اضافه کرد: از محل این منابع تاکنون بالغ بر 950 میلیارد ریال تسهیلات تخصیص یافته که 9 طرح به مبلغ بیش از 330 میلیارد ریال پس از تایید دبیرخانه و کارگروه استانی به منظور پرداخت به بانک‌های عامل استان معرفی شده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: 17 طرح دیگر نیز در انتظار طی مراحل ارزیابی و دریافت تسهیلات هستند که در اسرع وقت انجام می‌شود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار