کد خبر: ۱۰۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
رئیس اتاق بازرگانی یزد با بیان اینکه تک نرخی شدن ارز بسیاری از مشکلات اقتصادی را برطرف می‌کند، گفت: احکام کسب و کار و لزوم اجرای آن به جوانان آموزش داده شود.
ارز تک نرخی بسیاری از مشکلات اقتصادی را برطرف می‌کند

به گزارش آرانیوز از یزد، مجتبی دستمالچیان صبح امروز در دیدار اعضای اتاق بازرگانی یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم در حوزه بازار بحث فرهنگسازی است اظهار داشت: این موضوع باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی، آموزش، صبر و قناعت از جمله مسائلی است که در موفقیت هر کسب و کاری نقش مهمی دارد ولی برخی افراد این موضوع را مورد توجه قرار نمی‌دهند.

رئیس اتاق بازرگانی یزد با اشاره به اینکه متاسفانه جوانان ما امروز می‌خواهند راه صد ساله یک شبه طی کنند، عنوان کرد: این موضوع سبب می‌شود که اشتباهات در کسب و کار و بازار را شاهد باشیم که مشکلاتی را به دنبال دارد.

دستمالچیان با تاکید بر اینکه رفع این موضوع نیازمند آموزش است گفت: باید روش‌های کسب و کار و کاسبی گذشتگان به جوانان امروز آموزش داده شود و در این زمینه باید از احکام دینی بهره گرفت.

وی بیان کرد: یکی دیگر از مواردی که در حوزه اقتصاد کشور باید مدنظر مسئولان امر باشد، تک نرخی کردن دلار است زیرا اگر این اتفاق بیفتد، دیگر بسیاری از مشکلاتی که امروز با هم مواجه هستیم را نخواهیم داشت.

رئیس اتاق بازرگانی یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات صنعت‌گران در استان یزد افزود: تنگ نظری برخی مدیران، برخی صنایع را عقب نگه داشته ضمن اینکه محافظه کاری برخی از مدیران نیز مانع پیشرفت می‌شود.

در این دیدار و پس از صحبت‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و رئیس اتاق بازرگانی یزد، هر یک از اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان یزد نیز به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود پرداختند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار