کد خبر: ۱۰۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان‌جنوبی، گفت: از ابتدای امسال ۲ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید برای مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی ایجاد و ۲۷۱ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
۲۷۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به نیازمندان خراسان‌جنوبی پرداخت شد

به گزارش آرانیوز از بیرجند، علی اکبر نخعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته امداد خراسان جنوبی سعی دارد از مجموعه صرف حمایتی خارج شده و به مجموعه توانمندساز تبدیل شود و به سمت اشتغال مهارتی و ایجاد درآمد پایدار برای جامعه هدف حرکت کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان‌جنوبی، گفت: تا پایان امسال ایجاد 7600 فرصت شغلی در برنامه کاری داریم که تاکنون 2 هزار و 400 فرصت شغلی ایجاد شده و 271 میلیارد تومان تسهیلات نیز به مددجویان پرداخت شده است.

وی بیان کرد: برای دستیابی به این اهداف و ایجاد اشتغال پایدار آموزش‌های مهارتی با کمک فنی و حرفه‌ای به افراد تحت حمایت ارائه شد و این آموزش‌ها تداوم خواهد داشت و نظارت بر اشتغال‌های ایجاد شده نیز به صورت ماهیانه ادامه خواهد داشت.

نخعی بیان کرد: بیشتر به دنبال این موضوع هستیم که مددجویان علاوه بر ایجاد اشتغال برای خودشان بتوانند افراد دیگری را هم جذب کنند و در چرخه اقتصاد استان موثر باشند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی همچنین از تولید یک هزار متر مربع فرش دستبافت توسط مددجویان تحت حمایت این نهاد از ابتدای امسال خبر داد و گفت: از محل فروش این فرش‌ها 4 میلیارد تومان نصیب مددجویان شده است.

وی تصریح کرد: قرار است جشن خودکفایی بیش از 2 هزار و 100 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی در آینده نزدیک برگزار شود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار