کد خبر: ۱۰۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
دهقان گفت: ماجراجویی‌هایی که کشور‌های غربی در سال‌های قبل از خود نشان داده‌اند صرفا به ضرر خودشان بوده و سودی برایشان نداشته است.

ماجراجویی‌های کشور‌های غربی صرفا به ضرر خودشان بوده است

محمد دهقان معاون امور حقوقی رئیس جمهور  با اشاره به ائتلاف کشور‌های غربی بیان کرد: کشور‌های غربی با این کلام خود را تضعیف می‌کنند وگرنه یک سازمان انقلابی در یمن صرفا در حال دفاع از مردم غزه اقدام به برخورد با کشتی‌هایی می‌کند که عازم رژیم صهیونیستی هستند و هیچ هدفی جز دفاع از مردم غزه نداشته اند؛ بار‌ها نیز از سوی یمن اعلام شده است که به کشتی‌هایی که مقصدشان رژیم صهیونیستی نباشد کاری نداریم و تا امروز نیز به این حرف عمل کردند.

وی ادامه داد: اینکه کشور‌های غربی بخواهند در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی این موضوع را بیان کنند پیش از هرچیز موجب کاهش جایگاه خود می‌شوند و هر بحران سازی در منطقه زیانش به کل کشور‌های دنیا از جمله کشور‌های غربی می‌رسد. ماجرا جویی‌هایی که کشور‌های غربی در سال‌های قبل از خود نشان داده‌اند صرفا به ضرر خودشان بوده و سودی برایشان نداشته است.

دهقان خاطر نشان کرد: تا امروز از سوی غرب جز نا امن سازی اتفاقی نیفتاده است به جای اینکه رژیم خون‌خوار صهیونیستی را وادار کنند که از جنایت دست بردارد مطالبی را عنوان می‌کنند که از این رژیم حمایت کنند برای کشتار بیشتر که این نتیجه‌ای نیز در بر ندارد.

 
 
 
 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار