کد خبر: ۱۰۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به پروژه انتقال آب سد بیدکان به اراضی بخش لاران، گفت: این پروژه تحول اقتصادی بسیاری ایجاد خواهد کرد که لازم است به پروژه سرعت داده شود، ۳ سال برای این پروژه زمان زیادی است که باید کمتر شود.
انتقال آب سد بیدکان به اراضی کشاورزی سبب تحول اقتصادی می‌شود

به گزارش آرانیوز از شهرکرد، غلامعلی حیدری امروز در شورای اداری بخش لاران که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، با اشاره به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری از شهدای گمنام، اظهار داشت: حضور شهدای گمنام تا مدت‌ها باعث تحول می‌شود و باعث اتفاقات شگرف مثبتی خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش برای تخصیص اعتبارات سالانه و اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان، ادامه داد: غبار محرومیت با تلاش مدیران جهادی از چهره استان چهارمحال و بختیاری باید زدوده شود، برای توفیق خدمت‌گذاری به مردم عزیز و شریف استان باید خدا را شاکر بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه استقبال مردم از رییس جمهور مردمی، برگ زرینی برای استان در تاریخ ثبت خواهد شد، عنوان کرد: بالاترین شان مسئولان خدمت‌گذاری به مردم است. لازم است مسئولان از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

حیدری با اشاره به اینکه منطقه لاران محرومیت تاریخی در سطح شهرستان و استان دارد، مطرح کرد: صمیمانه باید از بیان دغدغه بصورت صریح توسط شهرداران و دهیاران تشکر کرد. مسئولان و مدیران برای خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناسند که باعث شده است خدمات بسیاری در استان انجام شود، حقیقتا استان به یک کارگاه فعال تبدیل شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اتفاقات خوبی در سفر اول و دوم ریاست‌جمهوری به استان رخ داد، بیان کرد: برای ایجاد تحول و پیشرفت استان باید از تمام ظرفیت‌های استان استفاده کرد. عمر مدیریت کوتاه است و چاره آن کار جهادی است.

وی با اشاره به تشکیل ستاد توسعه استان‌های زاگرس‌نشین به دستور ریاست جمهور در سفر به استان، گفت: در جلسه اول این ستاد مصوبات قوی و خوبی گرفته شد. قطعا اتفاقات خوبی برای توسعه این استان‌ها در این ستاد راهبردی اتفاق خواهد افتاد. اولویت این ستاد رفع بیکاری و اشتغالزایی در استان‌های زاگرس‌نشین است.

حیدری با اشاره به پروژه انتقال آب سد بیدکان به اراضی بخش لاران، افزود: این پروژه تحول اقتصادی بسیاری در بخش اقتصادی ایجاد خواهد کرد که لازم است به پروژه سرعت داده شود، 3 سال برای این پروژه زمان زیادی است که باید کمتر شود.

وی با اشاره به بازدید میدانی و مستمر از پروژه‌های سطح شهرستان و بخش لاران، خاطرنشان کرد: مجتمع دامداری 3 شهر سورشجان، هارونی و سودجان، به سرعت و در یک زمان‌بندی مشخص احداث شود. تاکید ویژه‌ای بر احداث گلخانه به دلیل بهره‌وری بالا و اشتغال مناسب وجود دارد که لازم است برنامه‌ای مناسب در این خصوص صورت گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تکمیل مدارس نیمه‌تمام، مطرح کرد: تجهیز مدارس بخش لاران در اولویت کارها قرار گیرد. برخی مدارس مشکلاتی مانند حصارکشی، دیوار کشی و ... دارند که با توجه به اعتبارات مطلوب در این حوزه، انجام شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار