کد خبر: ۱۰۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی جاده ۴ خطه سورشجان ـ سودجان با رفع مشکل پیمانکار در حوزه مناقصه پروژه که مشکلاتی ایجاد شده بود، شروع خواهد شد.
عملیات اجرایی جاده ۴ خطه سورشجان ـ سودجان شروع خواهد شد

به گزارش آرانیوز از شهرکرد، علی حیدری امروز در شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی بخش لاران، اظهار داشت: در خصوص جاده 4 خطه سورشجان ـ سودجان که عملیات اجرایی شروع شده بود در حوزه مناقصه مشکلاتی ایجاد شده بود که با رفع مشکل پیمانکار در مناقصه پروژه، عملیات اجرایی این جاده شروع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه انتقال آب شرب از سد غدیر بابا حیدر برای زیردست این سد در دستور کار است، عنوان کرد: برای رفع مشکلات آب شرب بخش لاران از انتقال آب از سد غدیر باباحیدر انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه پیگیر موضوع احداث مجتمع‌های دامداری و گلخانه‌ای هستیم تا به بهترین نحو انجام شود، خاطرنشان کرد: در خصوص روستاهای وقفی استان، لازم است مسئولان مربوطه روستاها در این خصوص پیگیر موضوع باشند، جلساتی در این خصوص برگزار شد ولی برخی افراد همراهی نکردند.

اختصاص 200 میلیارد ریال برای احداث استخر سورشجان

محمود سلیمی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری در این جلسه اظهار داشت: موافقتنامه استخر سورشجان در روزهای اخیر امضا شده و به زودی پیمانکار انتخاب خواهد شد.

وی با بیان اینکه حدود 20 میلیارد تومان برای این استخر اختصاص داده شده است، مطرح کرد: تاسیسات موتورخانه‌ای استخر خریداری شده است که پس از احداث نصب خواهد شد. این قول را می‌دهیم که استخر به زودی با توجه به اعتبارات مناسب بهره‌برداری خواهد شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری با اشارع به احداث چمن‌های مصنوعی در بخش لاران، مطرح کرد: 7 زمین چمن مصنوعی در بخش لاران احداث خواهد شد که به دلیل اختصاص و تامین اعتبارات چمن‌های مصنوعی، احداث این چمن‌ها به خوبی صورت می‌گیرد.

اختصاص 990 میلیارد ریال اعتبار برای حوزه راه شهرستان شهرکرد 

روح‌الله غلامی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مجموعا 400 کیلومتر راه در شهرستان شهرکرد وجود دارد، اظهار داشت: از این مقدار 130 کیلومتر راه در بخش لاران وجود دارد که مهمترین محور آن، محور سورشجان - سودجان است که اقدامات مناسبی برای آن انجام شده است.

وی ادامه داد: اعتبارات شهرستان شهرکرد از 18 میلیارد در سال 1400 به 30 میلیارد در سال 1401 رسیده است و سال 1402 نیز تاکنون 99 میلیارد تومان اعتبار مصوب دارد. بهسازی و روکش آسفالت بسیاری از محورهای مواصلاتی بخش لاران در سال جاری انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای روشنایی راه‌ها، روشنایی نقطه‌ای و روشنایی چراغ‌های چشمک‌زن در سطح لاران، خاطرنشان کرد: در خصوص رفع نقطه حادثه‌خیز شهر هارونی، این مشکل در حال رفع شدن است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار