کد خبر: ۱۰۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: بررسی و تایید عوامل بروز تخلف و فساد اداری و برنامه ریزی به منظور رفع عوامل شناسایی شده، رصد و پایش میزان رضایت مردم از خدمات ارائه شده توسط دستگاه و اتخاذ تدابیر لازم برای رفع عوامل نارضایتی از جمله وظایف مشترک شوراهای راهبری است.

بررسی و تایید عوامل بروز تخلف و فساد اداری وظیفه مشترک شوراهای راهبری است

به گزارش آرانیوز از سنندج؛ اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در جلسه مشترک شورای راهبری توسعه مدیریت و کمیته بهره وری استان، با بیان اینکه این شورا به شورای راهبری تحول اداری تغییر نام پیدا کرده است، اظهار کرد: این شورا کمیته‌های تخصصی شامل مدیریت عملکرد و بهره‌وری، سرمایه انسانی، ساختار، نوآوری و تحول اداری هوشمند و سلامت اداری، فرهنگ سازمانی و صیانت از حقوق مردم تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه وظایف شورای راهبری تحول اداری دستگاه‌های اجرایی و استان ها مشخص شده است، بیان کرد: بررسی و تایید عوامل بروز تخلف و فساد اداری و برنامه ریزی به منظور رفع عوامل شناسایی شده، رصد و پایش میزان رضایت مردم از خدمات ارائه شده توسط دستگاه و اتخاذ تدابیر لازم برای رفع عوامل نارضایتی از جمله وظایف مشترک شوراهای راهبری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان اظهار کرد: در کمیته بهره وری استان باید سه مسئله اصلی استان را احصاء و اعلام و سپس اقدامات اجرایی جهت رفع این مسائل تدوین و پس از تصویب و تایید سازمان ملی بهره وری ایران به مرحله اجراء در آید.

محمدی در پایان با بیان اینکه برای تهیه این برنامه از اسناد بالادستی به ویژه سند آمایش بهره خواهیم گرفت، ادامه داد: براساس قانون برنامه هفتم ۲.۵ درصد از هشت درصد رشد اقتصادی باید از طریق رشد بهره وری در استان ها محقق شود و براین اساس اهتمام ویژه مدیران در تدوین دقیق برنامه ارتقای بهره وری دستگاهی و استان را می طلبد.

 

برچسب ها: استان کردستان
نظرشما
پربازدیدها