کد خبر: ۱۰۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
هافبک تیم فوتبال سپاهان پس از دیدار مقابل مس رفسنجان در ارتباط با قراردادی که تا پایان فصل دارد و احتمال تمدید آن، گفت: من یک طرف قرارداد هستم و برای تمدید باید هر دو طرف قرارداد که من و باشگاه هستیم به توافق برسیم.
کاپیتان سپاهان: برای تمدید قرارداد توافق دوطرفه لازم است

به گزارش آرانیوز از اصفهان، سید محمد کریمی پس از پیروزی تیمش در جمع خبرنگاران حاضر شد و پیرامون این مسابقه، اظهار داشت: برای این پیروزی خیلی خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. بازی خوبی انجام دادیم و نیمه اول هم می‌توانستیم گلزنی کنیم، اما این اتفاق رقم نخورد.

وی افزود: نیمه دوم شروع خوبی داشتیم و توانستیم گلزنی هم کنیم و روند بازی برای ما راحت‌تر پیش رفت و در نهایت با 4 گل پیروز بازی شدیم.

کاپیتان سپاهان در پاسخ به سوالی پیرامون صحبت‌های مطروحه در فضای مجازی درباره قراردادش، گفت: من تا پایان فصل با باشگاه قرارداد دارم و باید شرایط را بسنجیم و تصمیم‌گیرنده یک سمت من هستم و سمت دیگر باشگاه است و باید در زمان خودش شرایط را بسنجیم که ببینیم آیا امکان همکاری و اشتیاق این وجود دارد یا خیر و اگر شرایط مهیا باشد من در خدمت سپاهان هستم.

سپاهان، مس را به چهارمیخ کشید/ نساجی تغییر کرد و برد!
سپاهان از میزبانی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا محروم است؟

وی درباره اتفاقاتی که تا اینجا در سپاهان رخ داده از جمله کسر امتیاز و جابه‌جایی مدیریتی روزهای گذشته، گفت: امسال چندین برابر سال‌های قبل حواشی اطراف سپاهان وجود دارد و با تلاش و تمرکز بازیکنان و اعضای کادرفنی تا اینجا نتایج خوبی کسب کردیم و تلاش می‌کنیم ادامه‌دار باشد.

کریمی حضور نیک‌فر در راس مدیریت سپاهان را به فال نیک گرفت و خاطرنشان کرد: من تجربه کار با نیک‌فر  را داشتم و با شناختی که از ایشان دارم، فکر می‌کنم حضور او خیلی به مجموعه سپاهان کمک کند و امیدوارم بتوانیم با هم در انتهای فصل قهرمانی را به ارمغان بیاوریم.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار