کد خبر: ۱۰۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با تاکید بر اینکه باید با حذف واسطه در ارائه محصولاتی مانند میوه و سبزی، قیمت‌ها مناسب و رضایتمندی مردم افزایش یابد، گفت: لازم است در این خصوص بازارچه‌های عرضه مستقیم میوه و سبزی در شهرکرد راه اندازی شود.
بازارچه‌های عرضه مستقیم میوه و سبزی در شهرکرد ایجاد شود

به گزارش آرانیوز از شهرکرد، غلامعلی حیدری در دیدار با شهردار شهرکرد،  با اشاره به شور و حماسه‌آفرینی  مردم استان چهارمحال و بختیاری در سفر دوم رئیس جمهور به استان، اظهار داشت: سفر رئیس جمهور واعضای  هیئت دولت سیزدهم و حمایت بی‌نظیر مردم، نقطه عطفی در تاریخ مردم استان چهار محال وبختیاری است.

وی با اشاره به اینکه مردم با بصیرت و موقعیت شناس استان با استقبال گرم خود از آیت الله دکتر رئیسی میثاق و بیعت با امام و  رهبری جامعه اسلامی را بیانگر شدند، عنوان کرد: شایستگی مردم مسئولیت ما را مضاعف می‌کند چرا که مردم بهترین قاضیان زمان خود هستند و خدمتگزاران آن‌ها از هرگونه حاشیه‌پردازی دوری کرده و منافع شخصی را اصل قرار نمی‌دهند و برای مردم خالصانه تلاش می‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: ما مسئولان باید در خدمت و تلاش برای مردم اهتمام و وحدت داشته باشیم و در انجام وظیفه و تعهد نسبت به آنان شب و روز و تعطیل و غیر تعطیل نشناسیم، این همان روند مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حیدری اظهار کرد: علی‌رغم فضاسازی، ایجاد ناامیدی و تبلیغات گسترده دشمن با ابزار جنگ نرم، مردم بسیار هوشیار بوده و هستند ودر دفاع، پشتیبانی و حمایت از دولت و کشور خود پیشگام‌اند، از این رو باید قدردان مردم بود و خدمت به آنان را سرلوحه خود قرار داد.

استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: مدیریت مسئله حساسی است، باید اهتمام و انجام وظیفه بیشتری نسبت به خدمتگزاری به مردم داشت و باتوجه به کوتاه بودن عمر مدیریتی، پاکدستی، پاسخگویی، رصد مشکلات از نزدیک و تلاش برای مردم را در راس کار خود قرار دهیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه باید با حذف واسطه در ارائه محصولاتی مانند میوه و سبزی، قیمت‌ها مناسب و رضایتمندی مردم افزایش یابد، خاطرنشان کرد: لازم است در این خصوص بازارچه‌های عرضه مستقیم میوه و سبزی و فروشگاه‌های بزرگ عرضه کالا در شهرکرد راه‌اندازی شود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار