کد خبر: ۱۰۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
درجلسه شورای برنامه ریزی و توسعه 900 میلیارد تومان برای مجموعه های بیمارستانی استان مصوب شد.

تصویب ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار طرحهای بیمارستانی لرستان

به گزارش آرانیوز لرستان ،سمانه حسن پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه که به ریاست فرهاد زیویار استاندار و با حضور اعضای شورا، برگزار شد، گفت: در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه 900 میلیارد تومان برای مجموعه های بیمارستانی استان شامل 5 پروژه مصوب شدکه از منابع تسهیلات تبصره (18) قانون بودجه، پرداخت خواهد شد که باعث افزایش اشتغال و بهبود شاخص های حوزه سلامت می شود.

حسن پور تصریح کرد:این مجموعه ها بیمارستان فردوسی، بیمارستان مهرگان و درمانگاه نور شهرستان خرم آباد، درمانگاه شهرستان دلفان، مرکز جراحی محدود حکیم شهرستان دورود و امام رضا(ع) شهرستان بروجرد می باشد.

وی با بیان اینکه در این جلسه در خصوص بند ب تبصره (11) تصمیم گیری شد، افزود: طبق این بند قانونی و آیین نامه مربوطه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مکلف است برای ساماندهی سکونت گاه های غیر رسمی واقع در محددوه و خارج از محدوده شهرها که طرح مصوب در ستاد بازآفرینی شهری دارند، اقدام به تعریف پروژه های زیرساختی نماید و هرکدام از این سکونت گاه ها به نسبت جمعیت ساکن در این مناطق از محل مالیات بر ارزش افزوده ماده 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده، اعتبار دریافت خواهند کرد.

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان تصریح کرد: در استان لرستان در ابتدای سال تا پایان مهرماه سال جاری بالغ بر 100 میلیارد تومان ارزش افزوده از محل ماده 39 به حساب شهرداری های استان واریز شده است.


این مقام مسول در ادامه گفت: پروژه های اولویت دار مشارکت عمومی- خصوصی در جلسه مطرح شد، 30 پروژه منتخب که برای واگذاری به سرمایه گذاران در داخل و خارج استان مطالعه و فراخوان خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: در این جلسه نسبت های جمعیتی براساس آمار آخرین سرشماری نفوس و مسکن تصویب شد، اما تصویب پروژه های زیرساختی برای بررسی بیشتر به جلسه آتی شورا ماکول شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار