کد خبر: ۱۰۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان گفت : پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر نورآباد ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر نورآباد

به گزارش آرانیوز   لرستان ،سمانه حسن پور در سفر به شهرستان دلفان با اشاره به پروژه زیرساختی تصفیه خانه شهر نورآباد گفت: پیمانکار این پروژه پای کار است و مطالبات خوبی را ایجاد کرده است و بناست، از طریق اعتبارات توان ملی پیگیر تخصیص اعتبارات آن باشیم و با تزریق منابع ملی روند ساخت آنرا تسریع نمائیم.

حسن پور افزود: زیرساخت های سازه ای پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر نوراباد ۸۰ درصد پیشرفت کاری دارد.

وی گفت: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث کریدر شمال غرب به جنوب کشور در مسیر نورآباد به خرم آباد اختصاص یافته است و تلاش داریم این اعتبار را تا پایان سال جاری افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه روند ساخت سد تاج امیردلفان در دولت سیزدهم پیشرفت خوبی داشته است افزود: این سد ۹۶ درصد پیشرفت کاری دارد و از ابتدای سال جاری ۹۰ میلیارد تومان اعتبار به آن تزریق شده است و امیدواریم این سد تا پایان سال جاری با حضور مقامات کشوری آبگیری گردد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان با اشاره به پروژه سکوی تماشاگران دلفان از این طرح به عنوان یک طرح زیرساختی در حوزه ورزش دراین شهرستان یاد کرد و افزود: امسال برای این پروژه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است اما متاسفانه روند ساخت آن کند است که تذکرات لازم به پیمانکار پروژه و دستگاه‌های اجرایی متولی داده شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار