کد خبر: ۱۰۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر بیرجند از افزایش اعتبار تخصیص یافته به پروژه‌های استقبال از بهار در بیرجند خبر داد و گفت: برای پروژه استقبال از بهار در بیرجند تا سقف ۶ میلیارد تومان موافقت شد.
اعتبار پروژه استقبال از بهار شهرداری بیرجند تصویب شد

به گزارش آرانیوز از بیرجند، عباس سروری صبح امروز در جلسه شورای شهر بیرجند اظهار داشت: اعضای شورای شهر بیرجند با افزایش اعتبار در نظر گرفته شده برای پروژه استقبال از بهار شهرداری تا سقف 6 میلیارد تومان موافقت کردند.

وی گفت: در پی درخواست شهرداری مبنی بر اصلاح اعتبار برخی ارقام بودجه‌ای در متمم، با درخواست شهرداری در افزایش اعتبار جهت پروژه استقبال از بهار موافقت شد.

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر بیرجند افزود: با توجه به نامه رسیده از شهرداری در زمینه تسهیل در روند عملیات اجرایی باغ شهرداری و عدم وجود اعتبار کافی، اعضای شورا با افزایش اعتبار این پروزه نیز موافقت کردند.

وی همچنین به بیان گزارش اقدامات شهرداری در ستاد امر به معروف در پارک‌های سطح شهر بر اساس مصوبه شورا پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرزاق‌نژاد نیز در این جلسه با اشاره نامه‌های مطرح شده در کمیسیون فرهنگی اظهار داشت: پس از طرح نامه تغییر نام میدان مادر به نام اداره کل هلال احمر، این امر با مخالفت اعضاء مواجه شد.

وی با اشاره به درخواست یکی از شهروندان با سابقه 35 ساله در حرفه عکاسی جهت اختصاص مکانی برای برگزاری نمایشگاه دائمی عکس یادآور شد: ضمن استقبال شورا از این پیشنهاد، تلاش خود را برای اختصاص مکانی مناسب برای این امر انجام می‌دهیم.

رئیس شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند همچنین از درخواست امور کتابخانه‌ها مبنی بر اختصاص دیواری در سطح شهر برای معرفی و تبلیغات در زمینه کتاب و کتابخوانی خبر داد که با موافقت اعضاء روبرو شد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار