کد خبر: ۱۰۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: مراسم تشییع شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی از ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه بعد از مراسم صبحگاه مشترک و اقامه نماز در سپاه ناحیه رشت به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.
جزئیات تشییع شهید مدافع حرم در رشت/ پیکر شهید یعقوبی در گلزار شهدا آرام می‌گیرد

به گزارش آرانیوز از رشت، سرهنگ احمدرضا منشوری با اشاره به برگزاری مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در شهرستان‌های لنگرود و رودسر اظهار داشت: به درخواست مردم و مسئولان این 2 شهرستان، مراسم وداع با پیکر این شهید مدافع حرم روز سه‌شنبه از ساعت 18 الی 20 در شهرستان رودسر و ساعت 20:30 الی 23 در مسجد جامع لنگرود برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان از برگزاری مراسم ویژه وداع با پیکر شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در شهر رشت خبر داد و افزود: این مراسم در روز چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای رشت با حضور آحاد مردم و مسئولان استان برگزار خواهد شد.

منشوری با اشاره به تشییع پیکر شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در شهر رشت و در روز پنجشنبه بیان کرد: با توجه به تاکید همسر و فرزند این شهید بزرگوار مبنی بر دفن پیکر پاک این شهید و نظر تخصصی اعضا، مراسم تشییع شهید محمدرضا یعقوبی از ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه بعد از مراسم صبحگاه مشترک و اقامه نماز در سپاه ناحیه رشت به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد برگزاری مراسم تشییع و وداع با شهید تازه تفحص شده مدافع حرم محمد رضا یعقوبی در گیلان و با محوریت سپاه تشکیل شد، افزود: به محض اطلاع از کشف پیکر شهید مدافع حرم محمدرضایعقوبی بعد از هفت سال، ستادی برای برگزاری باشکوه مراسم وداع در استان تشکیل شد.

 

نظرشما
پربازدیدها