کد خبر: ۱۰۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: برای مهار آلایندگی‌های زیست محیطی در کنگان و عسلویه اقدامات مهمی در حال اجراست که با تکمیل طرح‌ها تحول مهمی ایجاد می‌شود.
آلایندگی‌های زیست محیطی کنگان و عسلویه مهار می‌شود

به گزارش آرانیوز از کنگان، مهدی مهرانگیز ظهر امروز در رسیدگی به مطالبات و حل مشکلات مردم شهرستان کنگان با بیان اینکه از فرصت‌های گوناگون در تحقق مطالبات مردم استفاده می‌شود، اظهار داشت: توجه به حقوق عامه از اولویت‌های دستگاه قضایی است و در این راستا همه مسئولان دادگاه‌ها و دادستان‌های شهرهای استان بوشهر اقدامات لازم انجام می‌دهند.

وی، یکی از مطالبات مهم سکونت در مناطق صنعتی و استقرار پالایشگاه‌های گاز و صنایع وابسته به وزارت نفت کنترل آلایندگی زیست محیطی است، گفت: برای مهار آلایندگی‌های زیست محیطی در کنگان و عسلویه اقدامات مهمی در حال اجراست که با تکمیل طرح‌ها تحول مهمی ایجاد می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر توسعه زیرساخت‌های عمرانی در بخش‌های مختلف را یکی از رسالت‌ها و مأموریت‌های شرکت‌های صنعتی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی دانست و بیان کرد: برای پرداخت عوارض آلایندگی به استان بوشهر به ویژه مناطق صنعتی پیگیری لازم انجام شده که به‌زودی به نتیجه می‌رسد.

مهرانگیز که در این برنامه به مسائل و مشکلات قضایی و حقوقى مراجعه‌کنندگان در ملاقات مردمی رسیدگی کرد، افزود: در تمامی حوزه‌های قضایی باید مردم به مسئولان قضایی دسترسی آسان داشته باشند و درخواست‌ها و دغدغه خود را به آنها ارائه دهند تا بررسی و رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه در دیدار حضوری و چهره به چهره به درخواست‌های قضایی و حقوقى مردم کنگان رسیدگی و دستورات لازم صادر شد، گفت: درصدد هستیم زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی را به حد مطلوب برسانیم و مرجع رسیدگی کننده در تمامی حوزه‌های قضایی باید روند پرونده را با سرعت و دقت در زمان مناسب قانونی پیش برد تا سبب اطاله دادرسی و به زحمت افتادن مردم نشود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر حل مشکلات زمین و املاک را از دیگر مطالبات مردم کنگان دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا با ارائه طریق ، پاسخگویی و دستورات لازم صادر شد.

مهرانگیز در ادامه یکی از موضوعات مورد درخواست مراجعین در این دیدار را استفاده از تسهیلات و ارفاقات قانونی دانست و تصریح کرد: یکی از سیاست‌های قوه قضائیه کاهش جمعیت کیفری است که در این راستا مسئولین و قضات استان بوشهر علاوه بر بازدید از کلیه زندان‌های استان و رسیدگی به پرونده‌های تمامی زندانیان، در دیدارهای مردمی به درخواست‌های این قبیل مطالبات پاسخ داده و تا جایی که قانون این امکان را داده باشد از این ارفاقات استفاده می‌کنند.

 

 
 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار