کد خبر: ۱۰۸۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: زنان ایران اسلامی از جان خود برای آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی گذشتند و ادامه این مسیر را در فلسطین و جنوب لبنان امروز می‌بینیم.
اجلاسیه شهدای زن اهل سنت/ معاون رئیس جمهور: زنان ایرانی از جان خود برای آرمان‌های انقلاب اسلامی گذشتند

به گزارش آرانیوز از گرگان، انسیه خزعلی صبح امروز در نخستین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور اظهار داشت: زنان ایران اسلامی برای دفاع از آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی گذشتند و ادامه این مسیر را امروز در فلسطین و نوار غزه و جنوب لبنان شاهد هستیم.

 ‏وی تصریح کرد: آمده‌ایم تا ادای احترام به شهدای زن و شهدای زن اهل سنت کشور کنیم و بگوییم هنوز هم خون شهدا جاری و ساری است و ما در ادامه این مسیر این خون‌ها را چراغ راه خود قرار داده‌ایم.

 ‏خزعلی تاکید کرد: شما برای دفاع از وطن و شرف خود سر از پا نشناختید زنان این سرزمین برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی جنگیدند و تا پای جان ایثار کردند و جان خود و فرزندانشان را تقدیم کردند و امروز در فلسطین ونوار غزه و جنوب لبنان شاهد هستیم که همین عمل انجام می‌شود.

 ‏معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور ادامه داد:زنان این مناطق امروز ‏ در پای دین خود ایستاده اند شاهد هستیم زمانی که مادر فلسطینی دو فرزند خود را از خاک بیرون می‌آورد و میگوید حَسْبنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ نِعْمَ الْمَوْلى‌ وَ نِعْمَ النَّصیرُ» ومادری در جنوب لبنان زمانی سه فرزندش را تقدیم می کنید همین کار را انجام می دهد شما در عمل نشان دادید که جان در کف اخلاص می گذارید .

خزعلی با اشاره به اینکه سپاسگزایم از این همه ایثار بانوان، افزود: این اجلاسیه سر سلسله اجلاسیه‌های شهدای زن در کشور است.

در پایان این مراسم که در سالن ورزشی امام رضای بندرترکمن برگزار شد و از تمبر یادبود و چند کتاب در وصف شهدای زن اهل سنت رونمایی و از مادر شهیده مرجان نازقلچی فرماندار فقید شهرستان ترکمن قدردانی شد.

همچنین در راستای کاشت یک میلیارد درخت در کشور به یاد هر شهید 3 درخت کاشته شد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار