کد خبر: ۱۰۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف ۳۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در بیجار و بانه خبر داد.
کشف ۳۲ میلیارد کالای قاچاق در کردستان

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با آرانیوز در سنندج،از توقیف یک دستگاه خودرو حامل 30 میلیارد ریال کالای قاچاق در بیجار خبر داد و اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی بیجار با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در محور دیواندره-بیجار شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی بیجار با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 4 هزار و 600 عدد انواع لوازم الکترونیکی، 96 هزار نخ سیگار و 2 هزار و 700 بسته توتون قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 30 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

وی همچنین از کشف انواع لوازم آشپزخانه قاچاق و فاقد مجوز به ارزش 2 میلیارد ریال در بانه خبر داد و تصریح کرد: برخورد با قاچاق و برقراری نظم و امنیت عمومی در سطح استان اولویت پلیس بوده و در این زمینه با هیچ کسی مماشات نخواهیم کرد.

آزادی یادآور شد: شهروندان می‌توانند هر گونه موارد و تخلفی را از طریق پلیس 110 به همکارانمان اطلاع داده تا بلافاصله ورود و پیگیری کنیم.

 

 
نظرشما
پربازدیدها