کد خبر: ۱۰۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
استاندار همدان با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های مهم بیمه در بخش سرمایه‌گذاری است، گفت: صنعت بیمه بر روی پروژه راه‌آهن همدان ـ ملایر سرمایه‌گذاری کند.
صنعت بیمه بر روی پروژه راه‌آهن همدان ـ ملایر سرمایه‌گذاری کند

به گزارش آرانیوز از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در همایش صنعت بیمه اظهار‌ داشت: استان همدان ظرفیت‌های زیادی در زمینه سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی دارد که یکی از مهم‌ترین آن بخش کشاورزی و محصولات این حوزه است.

وی افزود: در پرداخت خسارت به کشاورزان در اثر سرمازدگی و آفت چون کشاورزان با بیمه قراردادی ندارد با مشکل مواجه هستیم، برای همین لازم است در خصوص بیمه محصولات کشاورزی فرهنگ‌سازی انجام شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه برای رفع نقاط حادثه‌‌خیز از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور استان همدان 3500 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته داشت، بیان کرد: در یک سال گذشته آمار تصادفات استان 35 درصد کاهش یافته است.

وی از شناسایی 55 نقطه حادثه‌خیز و اینکه قرار بود امسال 22 نقطه اصلاح شود، خبر داد و گفت: چهاربانده کردن مسیر همدان به غارعلیصدر نخستین قدم اجرایی استان از اعتبارات راه در سفر رئیس جمهور بود و تاکنون از 22 نقطه نیازمند اصلاح که حادثه‌خیز هستند و قرار بود امسال اصلاح شود 13 نقطه رفع خطر شده‌اند.

استاندار همدان با بیان اینکه 30 نقطه حادثه خیز نیز سال آینده در استان همدان رفع خطر خواهد شد، عنوان کرد: گردنه اسدآباد نیز از دیگر نقاط حادثه خیز استان همدان بود که با انجام عملیات اصلاحی ازجمله فاصله‌گذاری و روشنایی در این گردنه خطرات رفع شده است.

استاندار همدان: با اطلاعات غیرواقعی مدیران‌ برخورد می‌کنم

قاسمی‌فرزاد بیان کرد: صنعت بیمه برای رفع دغدغه از مردم در حوادث و مشکلات شکل گرفته، از این رو بزرگ‌ترین تبلیغ برای صنعت بیمه رفع دغدغه از مردم در شرایط بحرانی و اضطراری است.

وی تأکید کرد: جلب اعتماد مردم و گره‌گشایی از آنان در شرایط سخت یکی از وظایف بیمه است که بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

استاندار همدان در پایان پیشگیری را اصل مهمی در جلب اعتماد و رضایت مردم دانست و عنوان کرد: رویکرد بیمه بایستی به نحوی باشد که مردم اطمینان خاطر داشته باشند که اگر دچار حادثه شدند، بیمه از آنها حمایت خواهد کرد و با کمترین دغدغه مواجه می‌شوند.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار