کد خبر: ۱۰۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
شکارچی متخلف با کمک همیاران در شهرستان کوهدشت لرستان شناسایی و با حکم قضایی دستگیر و بازداشت شد.

دستگیری شکارچی متخلف محیط زیست در کوهدشت

به گزارش آرانیوز لرستان ، مدیر کل محیط زیست لرستان گفت : شکارچی متخلفی که اقدام به شکار یک راس بز کوهی کرده‌ بود بعد از شناسایی توسط همیاران محیط زیست با حکم قضایی دستگیر و از وی یک قبضه سلاح ساچمه زنی و تعدادی فشنگ مربوطه‌ کشف و ضبط شد.

وی افزود: یک نفر شکارچی متخلف در بخش گراب شهرستان کوهدشت که اقدام به شکار یک راس بز کوهی کرده بود، پس از شناسایی مخفیگاه وی در تاریخ ۴ آذرماه ۱۴۰۲ با حکم قضایی دستگیر شد.

علی سالاروند در این باره گفت؛ تصاویر شکار یک راس بز کوهی توسط این فرد، از طرف همیاران در اختیار همکاران اداره‌ کل حفاظت محیط زیست استان قرار گرفت و با تحقیقات محلی و نامحسوس با کمک همیاران و عوامل انتظامی شهرستان کوهدشت فرد متخلف شناسایی و با حکم قضایی در مخفیگاه خود دستگیر شد.

حسین زرین کیا فرمانده‌ یگان حفاظت استان نیز در تکمیل خبر گفت؛ پس از بازرسی از منزل متخلف آلات جرم شامل یک قبضه سلاح ساچمه زنی و تعدادی فشنگ مربوطه‌ کشف و ضبط گردید.

زرین کیا افزود؛ صورتجلسه اولیه تخلف توسط محیط‌بانان و عوامل انتظامی شهرستان‌ کوهدشت تنظیم و پرونده‌ قضائی تشکیل و جهت سیر مراحل‌ قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان، ضمن قدردانی از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت و همچنین عملکرد خوب همیاران محیط زیست در شناسایی و دستگیری شکارچی متخلف از همه دوست‌داران طبیعت خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره تلفن گویای ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار