کد خبر: ۱۰۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
همزمان با ۷ آذر، روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و پایگاه دریایی بوشهر تفاهم‌نامه آموزشی و پژوهشی منعقد کردند.
انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای و پایگاه دریایی بوشهر

به گزارش آرانیوز از بوشهر، همزمان با 7 آذر سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز تفاهم‌نامه آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و پایگاه دریایی بوشهر به منظور ایجاد، گسترش، همفکری و همکاری آموزشی منعقد شد.

این تفاهم‌نامه که به امضای رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و فرمانده پایگاه دریایی بوشهر رسید با هدف استفاده از خدمات علمی، آموزشی، پژوهشی، مشاوره‌ای، آزمایشگاهی و کارگاهی یکدیگر برای توسعه و ارتقا آموزش‌های عالی استان و کشور منعقد شده است.

احسان بهمیاری در این مراسم با تبریک روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: براساس این تفاهم‌نامه، طرفین متعهد می‌شوند در راستای تلاش به‌منظور ایجاد تسهیلات برای آموزش دانشجویان معرفی شده در قالب مقررات موجود و بر اساس قراردادهای منعقده و برای ارائه خدمات کارگاهی و آزمایشگاهی مورد نیاز فعالیت کنند.

وی تلاش برای ارائه أخذ مجوز و ارائه دوره‌های آموزشی کوتاه مدت مورد نیاز طرفین مطابق با استانداردهای بین‌المللی را از دیگر ویژگی این تفاهم‌نامه دانست و بیان کرد: بهره‌گیری از توانایی و امکانات طرفین برای اجرای فعالیت‌های مشترک یا اختصاصی آموزشی و علمی در سمینار، همایش و کارگاه‌های آموزشی از دیگر موضوعات این تفاهم‌نامه است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر همکاری در تهیه و تدوین محتوای آموزشی، مشارکت برای ارائه مشاوره در راستای راه‌اندازی، تکمیل و بهره‌برداری از مراکز آموزشی، آزمایشگاهی و کارگاهی را از دیگر قابلیت‌های تفاهم‌نامه آموزشی و پژوهشی یاد شده دانست.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار