کد خبر: ۱۰۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز جنگ و امپراطوری رسانه‌ای در اولویت دشمنان قرار دارد و آنها از طریق رسانه و فضای مجازی، روی ذهن و ادراک کشور‌های دیگر از جمله ایران کار می‌کنند.
خلبان طالب‌زاده: امپراطوری رسانه‌ای در اولویت دشمنان قرار دارد

به گزارش آرانیوز از شیراز، امیرخلبان علی‌اکبر طالب‌زاده در آئین اختتامیه چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروی هوایی ارتش که به میزبانی پایگاه هوایی شهیددوران شیراز برگزار شد، با اشاره به سخنان و تاکیدات رهبرمعظم انقلاب در خصوص "جنگ ترکیبی" که یکی از مولفه‌های جنگ ترکیبی، "جنگ شناخت و جنگ فرهنگی" است، اظهار داشت: شاهد‌یم که امروز جنگ و امپراطوری رسانه‌ای در اولویت دشمنان قرار دارد و آنها از طریق رسانه و فضای مجازی، روی ذهن و ادراک کشور‌های دیگر از جمله ایران کار می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر اینکه از جنگ سرد غافل نشوید، ادامه داد: برای اینکه هر کشوری که نخواهد زیر بار ظلم برود و استقلال داشته باشد دشمن بر روی آن‌ها کار می‌کند.

امیر طالب‌زاده ادامه داد: شما کارکنان به عنوان سربازان خط مقدم مقابله با جنگ شناختی و نرم هستید لذا دشمنان در تلاشند تا بر روی ذهن ما اثرگذار باشند.

وی با تصریح بر اینکه شما کارکنان پایور و وظیفه نیروی هوایی ارتش، امروز در خط مقدم جنگ شناختی قرار دارید، در ادامه افزود: قرآن توصیه می‌کند اگر می‌خواهید خیر و برکت در زندگیتان اجرا شود به اجرای دستورات قرآن عمل کنید.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه کسانی که در مسیر قرآن قدم برمی‌دارند بایستی عمل، رفتار و کردارشان هم براساس دستورات الهی و قرآنی باشد، اظهار کرد: تمام پایگاه‌های نیروی هوایی دارای بصیرت و فهم بالای اجتماعی هستند و بنا بر آمار رسمی کمترین آسیب مربوط به پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام امام جمعه شیراز نیز در این مراسم بیان کرد: بسی جای خرسندی است که قاریان قرآن مهمان سومین حرم اهل‌بیت بیت (ع) هستند، اسم قرآن هرجا هست برکت است و شما پرسنل گرانقدر نیرو‌هایی برای شهر شیراز، مایه برکت هستید.

وی با بیان اینکه تنها صراط در زندگی و یکی از عوامل تاثیرگذار و پارامتر‌ها بحث قیامت است، گفت: اگر همگی ما در امورمان مسئله قیامت در نظر نگیریم محاسبات ما به غلط در می‌آید.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس در ادامه بر موضوع جهاد تبیین تاکید و اضافه کرد: جهاد تبیین برای همه ما در جامعه واجب است لذا تبیین در قرآن است.

آیت‌الله دژکام با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه قرآن دستورات کاربردی دارد و باید چهارچوب قرآن را تحلیل کنیم، خاطرنشان کرد: معادلات و محاسبات ما باید بر مبنای تعلیم قرآنی باشد؛ بنابراین تمدن دینی، اسلامی و ایرانی ویژگی‌ش همین است.

به گزارش آرانیوز، چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نهاجا با رقابت قریب به 187 نفر از منتخبان سطح منطقه‌ای و مقدماتی در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز  از 4 تا 7 آذرماه برگزار شد.

این دوره از مسابقات از سوی مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ 1، 3، 5، 10، 15، 20 و 25 جزء و حفظ کل و مفاهیم با محوریت جزء 25 تفسیر نمونه(به صورت کتبی) برپا شد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار