کد خبر: ۱۰۸۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به دمای هوای شهرکرد در شبانه روز گذشته که ۴ درجه سانتیگراد زیر صفر بود، گفت: شهرکرد سردترین مرکز استان کشور است.
شهرکرد سردترین مرکز استان کشور شد

مهران چراغ‌پور در گفت‌وگو با آرانیوز در شهرکرد با اشاره به اینکه شهرهای بلداجی و شهرکرد سردترین نقاط استان چهارمحال و بختیاری با 5 درجه و 4 درجه سانتیگراد زیر صفر گزارش شدند، اظهار داشت: شهرکرد سردترین مرکز استان کشور است.

وی همچنین با لردگان و مالخلیفه با 14 و 15 درجه سانتیگراد بالای صفر، گرم‌ترین نقاط استان بودند، عنوان کرد: همچنین دمای هوا در بروجن به 4 درجه سانتیگراد زیر صفر، در بن به 2 درجه سانتیگراد زیر صفر، در سورشجان و کوهرنگ به 3 درجه سانتیگراد زیر صفر و در فرخشهر و فارسان به 2 درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری دمای بیشینه شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری را 10 درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: روند کاهش دما تا روز سه شنبه برای اکثر نقاط استان ادامه دارد.

چراغ‌پور همچنین با بارش برف در کوهرنگ در سامانه بارشی اخیر اشاره کرد و با بیان اینکه اکنون میزان برف در کوهرنگ صفر است، خاطرنشان کرد: برای روز سه‌شنبه در برخی نقاط استان بارش‌های پراکنده‌ای پیش‌بینی می‌شود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار