کد خبر: ۱۰۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجاهدت و ایثارگری راه نجات کشورهای جهان است، مردم حماس با استقامت، پایداری و صبر توانستند در مقابل رژیم قدرتمند استکبار بایستند و آنها را این چنین سرافکنده کنند.
مجاهدت و ایثارگری راه نجات کشورهای جهان است

به‌گزارش آرانیوز از اراک، حسین مظفر پیش از ظهر امروز در آیین یادواره شهدای جهاد کشاورزی استان مرکزی با اشاره به نقش استقامت و پایداری در عزت و سربلندی کشور و ملت اظهار داشت: دو رویداد مهم در کشور سبب شد فرزندان زیادی با فداکاری جان خود را تقدیم انقلاب کنند، یکی از رویدادهای مهم کشور نیز رویداد انقلاب اسلامی و مقابله با رژیم ستم‌شاهی است و موجب خشم و غضب نظام استکبار شد و موجب خوشحالی و پیروزی در فرزندان این نظام شد. 

وی افزود: رویداد مهم دیگر کشور جنگ هشت ساله تحمیلی و مشارکت 50 کشور بود که ملت جانانه وارد میدان شدند و جنگیدند، همه اقشار و اصناف جامعه در دوران دفاع مقدس حضور پیدا کردند و چنان عزتی به پا کردند که حسرت تصرف یک وجب از خاک کشور را بر دل استکبار گذاشتند. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: افتخار و سربلندی یک کشور به قدمت و بزرگی کشور نیست، بلکه به حوادث و رویدادهایی است که ملت را از ذلت به اوج عزت می‌رساند، ایران در گذشته توانایی ویژه‌ای نداشت و نگاه تحقیرآمیزی به ایران وجود داشت، اما جانفشانی و مجاهدت‌های مردم به نقطه درخشانی در کشور مبدل و محل امید انسانه‌های عالم شد، مردم ایران اسلامی با جانفشانی و اقتدار توانستند کشور را به اوج شرف و عزت برسانند که این مهم جز استقامت و پایداری محقق نمی‌شود و مقاومت سبب شد نظام اسلامی کشور ایران مقتدرتر از گذشته شود. 

مظفر بیان کرد: اگر دفاع و مجاهدت و ایثارگری در جامعه بشری وجود نداشت تمام مساجد و مراکز عبادت منهدم و نابود می‌شد و هرچه داریم از مجاهدان راه خدا و ایثارگران و شهداست و همین امر سبب شد ملت ایران یک سروگردن از ملت‌های جهان بالاتر باشد که این مهم باید مورد تقدیر قرار گیرد چرا که اسم، قرآن و ایران اسلامی به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران به دست آمده است. 

وی با اشاره به مجاهدت و استقامت مردم حماس گفت: مجاهدت و ایثارگری راه نجات کشورهای جهان است، مردم حماس با استقامت، پایداری و صبر توانستند در مقابل رژیم قدرتمند استکبار بایستند و آنها را این چنین سرافکنده کنند. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: خانواده شهدا شهید دادند اما بدانند مزایای فراوانی هم برای شهید و خانواده‌ها باقی مانده است؛اولا خداوند وعده داده شهدای شما نمرده‌اند پس به زبان نگویید که شهیدان شما مرده‌اند و این در آیاتی از قرآن هم بیان شده است. شهیدان برای کسب نام و مسکن به شهادت نرسیدند؛ آنان برای نام خدا و حراست از آرمان‌های الهی و وحیانی و نظام الهی و همچنین حراست از ولایت فقیه جان خود را از دست دادند و امروز وظیفه ما پاسداری از خون شهید و زنده نگه داشتن یاد آنان است. شهیدان در جوار حق آرمیده‌ و با خون خود بهشت ابدی خریدند و با خدای متعال معامله کردند؛ پس به آنها افتخار کنید، شهادت افتخار است که هر کسی لایق این درجه رفیع نیست.

مظفر عنوان کرد: استقامت و پایداری در راه حق از جمله اهداف است که امروزه در جامعه ما رواج پیدا کرده و با وجود فشارها و تهدیدها مضاعفی که از سوی جبهه استکبار بر کشور وارد شده نیز با استقامت و پایداری خنثی شده است. زنده نگه داشتن آرمان شهیدان از دیگر اهداف است و مهم‌ترین آرمان شهیدان حفظ نظام ولایی، دفاع و ادامه راه ولایت فقیه است، ما باید قدر شهیدان باشیم و آرمان‌های شهدا آویزه گوش ما باشد و جزو اهداف و راه ما قرار گیرد. 

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار