کد خبر: ۱۰۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
رئیس حفاظت اطلاعات یگان‌های ویژه فراجا با بیان اینکه علت حوادث و ناامنی در کشورهای منطقه آمریکای جنایتکار است، گفت: آمریکا و اسرائیل ریشه همه شرارت‌های منطقه غرب آسیا هستند.
علت حوادث و ناامنی در کشورهای منطقه آمریکای جنایتکار است 
 

به گزارش آرانیوز از بجنورد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار اسفندیار کدخدایی در پنجمین یادواره سرداران و 1322 شهید یگان ویژه و گرامیداشت 19 شهید یگان ویژه خراسان شمالی که در بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: مرگ دو نوع دارد، یکی زمانی است که مرگ به سراغ فرد می‌آید و دیگری آن است که فرد آگاهانه آن را انتخاب و خودش را آماده آن زمان می‌کند. وقتی مرگ آگاهانه انتخاب شود و فرد آمادگی آن را داشته باشد و به استقبال آن برود، شهید می‌شود و مرگ شکوهمندانه برایش رقم می‌خورد.

وی افزود: یکی از این شهدا، شهید عجمیان بود که 27 نفر به او حمله کردند و به بدترین شکل ممکن جان او را گرفتند. این درحالی بود که او برای این کشور و برقراری امنیت تلاش می‌کرد؛ اما ناجوانمردانه او را به شهادت رساندند. در عین حال، این شهید مایه عزت و آبرو شد.

سردار کدخدایی تصریح کرد: مظلومیت شهدای کشور زیاد است و نتوانسته‌ایم آن طور که باید، حق را ترسیم کنیم. بستر همه فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و ... امنیت است که نیروهای انتظامی و در بعضی مواقع یگان‌های انتظامی و نظامی آن را تامین می‌کنند.

سردار کدخدایی اظهار کرد: مردم ما در هشت سال دفاع مقدس و همچنین مدافعان و رزمندگان ما در مقابل داعش، شهدای بسیاری داده‌اند که نظام را بیمه کرده است. ما خانواده‌های شهدا را داریم که به‌عنوان یک شاخص در کشور محسوب می‌شوند. کشوری که این شاخص‌ها را دارد، نباید گمراه شود.

وی تاکید کرد: در وصیت‌نامه‌های شهدا که از جان خود برای حفظ این نظام و کیان وطن گذشتند، می‌بینیم بر دو چیز تاکید بسیار دارند؛ یکی تنها نگذاشتن امام (ره) به‌عنوان ولی فقیه در نظام اسلامی و دیگری تاکید بر حجاب.

به گفته رئیس حفاظت یگان‌های ویژه فراجا، علت حوادث و ناامنی در کشورهای منطقه آمریکای جنایتکار است و این رژیم در هر کجا که پا گذاشت، ویرانی و بدبختی به بار آورده است.

وی افزود: اتاق فکر اصلی جنایت‌هایی که اکنون در غزه رخ می‌دهد در واشنگتن است و آن‌ها از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند؛ رژیم غاصب صهیونیستی 75 سال است مشغول کشتار و اشغالگری بوده و کشتارهای چند ده هزار نفری به راه انداخته است. حماس نیز کمتر از 40 سال است که تشکیل شده است تا جلوی این اشغالگری‌های صهیونیست‌ها را بگیرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار