کد خبر: ۱۰۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
دستیار استاندار خراسان شمالی در امور مردمی‌سازی دولت گفت: مردم و نخبگان خراسان شمالی ایده‌های مدیریتی خود را در سایت شهریاران ثبت کنند.
مردم و نخبگان خراسان شمالی ایده‌های مدیریتی ‌را در سایت شهریاران ثبت کنند

حمید نظریان در گفت‌وگو با آرانیوز در بجنورد اظهار داشت: عزم دولت سیزدهم برای حضور جدی مردم در همه صحنه‌های حاکمیتی و مدیریتی جدی است و این موضوع موجب برداشتن بسیاری از موانع خواهد شد.

وی افزود: در تمام پیشرفت‌های کشور و استان شاهد حضور مردم هستیم و هر جا مردم و حلقه‌های میانی به صورت جدی، هدفمند و عملگرا وارد میدان شدند ثمرت بسیار شیرنی رقم خورده است. بسیج مردمی و حضور در فعالیت‌های جهادی و گره‌گشایی از کارها، نمونه‌ای از این حضور موثر است.

دستیار استاندار خراسان شمالی در امور مردمی سازی دولت گفت: دولت با راه‌اندازی سامانه‌ای با نام شهریاران در صدد شناسایی، الگونمایی، ارزیابی، تجلیل، شتابدهی و حمایت از ایده‌‌ها و اقدامات مردم‌پایه است.

نظریان تصریح کرد:از همه نخبگان، فعالان عرصه‌های جهادی، مردم و همه اقشار می‌خواهیم با ثبت ایده‌ها یا اقدامات به سایت شهریاران  http://www.shahriaran.ir مراجعه کنند. بارگزاری ایده های ناب مدیریتی و تجربه‌های موفق تا تا 15 آذرماه در این سایت امکان پذیر است.

وی ادامه داد:  از مهم‌ترین اهداف این طرح می‌توان به مواردی نظیر گفتمان‌سازی مردمی‌سازی حل‌مسائل‌کشور، الگونمایی از ده‌ها اقدام مردمی‌سازی انجام شده، انجام ده‌ها اقدام مردمی‌سازی جدید با تکیه بر ظرفیت‌های بومی و دریافت صدها ایده مردمی‌سازی برای حل مسائل کشور اشاره کرد. شهریاران به اقداماتی اطلاق می‌شود که سه ضلع مدیران، حلقه‌های‌میانی و آحاد‌مردم را در کنار خود برای حل یک یا چند مسئله دارا می‌باشد.

دستیار استاندار خراسان شمالی در امور مردمی سازی دولت گفت: مردم برای شرکت در طرح ملی شهریاران می‌توانند با مراجعه به بخش نخست سامانه در بخش ایده یا اقدام شرکت نمایید. لازم به ذکر است برای ثبت ایده و اقدام محدودیتی ندارید. بعد از پایان‌دوره‌ فراخوان ایده‌ها و اقدامات بارگزاری شده توسط تیم داوری ارزیابی و برگزیده‌های هر بخش در رویدادهای استانی و ملی مورد تقدیر و حمایت قرار می‌گیرد.

 

 
برچسب ها: پاد
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار