کد خبر: ۱۰۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
مدیر کل صنعت ،معدن وتجارت استان چهارمحال وبختیاری گفت :موضوع پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی استان دچار بحران و مشکلات در دستور کار جامعه بسیج مهندسان قرار دارد.

اجرای طرح پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت : طرح پایش وعارضه یابی واحدهای صنعتی در استان با هدف شناسایی موانع تولید؛ افزایش ظرفیت واحدهای صنعتی و ایجاد اشتغال اجرایی شده است .

فضل ا.. رحمتی افزود : در پایش های انحام شده تاکنون بیشترین مشکل واحدهای تولیدی نیروی انسانی و تسهیلات مالی است.

وی تصریح کرد: البته مشکل تسهیلاتی واحدهای صنعتی، چالش‌ بزرگترین را برای تولید ایجاد مرده است که متأسفانه واحدهای تولیدی و صنعتی همواره با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گفته وی : مشکلات زیرساختی، مسئله بازار، تأمین مواد اولیه، مالیات و ارزش افزوده وبروکراسی اداری از دیگر مشکلات عمده واحدهای صنعتی است

مدیرکل صمت تصریح کرد: موضوع پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی استان که دچار بحران و مشکلات هستند از جمله اقداماتی است که در دستور کار جامعه بسیج مهندسان قرار دارد. همچنین مانع زدایی و حل مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی از دیگر اقدامات بسیج مهندسان است

وی خاطرنشان کرد: عارضه یابی در فرایند یک کارگاه و یا شرکت صنعتی در بخش های مختلف و از جهات مختلف از جمله: عوامل انسانی؛ عوامل تکنولوژیکی؛ دانش روز؛ دستگاه ها و سیستم های کنترل کیفی ومورد تحقیق و بررسی قرار میگیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار