کد خبر: ۱۰۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
گردهمایی اساتید بسیجی استان کردستان برگزار شد و آنها آمادگی خود را برای کمک به دولت اعلام کردند.
گردهمایی اساتید بسیجی کردستان/ آمادگی برای کمک به دولت اعلام شد

به گزارش آرانیوز از سنندج، مهدی حاتمی پیش‌ از ظهر امروز در نشست سراسری بسیجیان استان کردستان که در آمفی‌تئاتر دانشگاه فنی و حرفه‌ای دختران این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: همزمان با اجلاس کشوری، جامعه اساتید بسیجی کردستان نیز به مناسبت هفته بسیج گردهم آمده و به بررسی نقش مراکز دانشگاهی در حوزه‌های مختلف پرداختند.

وی جمعیت اساتید بسیجی استان را 750 ذکر کرد و افزود: در نشست امروز سنندج 150 نفر از اساتید بسیجی و در 5 شهرستان‌ دیگر استان نیز هر کدام 80 نفر حضور داشته‌‌اند.

رئیس بسیج اساتید کردستان محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، بررسی حوزه‌های مختلف، ارائه راهکار و کمک به بدنه اجرایی استان برای حل مشکلات را از اهداف این گردهمایی عنوان کرد.

فعالیت بسیج اساتید کردستان حول محور جهاد تبیین است

محرم وزیری، معاون فرهنگی بسیج اساتید استان کردستان نیز در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یک ظرفیت و سرمایه‌ای عظیم برای پیشبرد کارها و پیشرفت کشور است.

وی افزود: بسیج از مصادیق سرمایه‌ اجتماعی کشور است که از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ریشه گرفته و در چهار دهه‌ اخیر نقش به‌سزایی در پیشبرد اهداف انقلاب داشته است.   

معاون فرهنگی بسیج اساتید استان کردستان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: امروز دغدغه نظام استکبار و رژیم صهیونیستی ممانعت از ارسال موشک‌های هایپرسونیک و تقویت روحیه و تفکر بسیجی و جبهه مقاومت است.

وی با بیان اینکه بسیجیان در مقابل با تهدید نرم و جنگ دشمنان نقش تاثیرگذاری دارند، تصریح کرد: فعالیت‌های بسیج اساتید در یک سال اخیر حول محور جهاد تبیین بوده است.

وزیری با بیان اینکه وظیفه بسیج نفوذ در لایه‌های اجتماعی و بیرون کشاندن جوانان به صحنه و استفاده از افراد زنده و دارای فکر و تخصص برای پیشبرد اهداف انقلاب است، عنوان کرد: این ظرفیت عظیم نباید مورد بی‌توجهی قرار گیرد.

70 درصد دانشجویان یزدان‌پناه کردستان شاغل هستند

رئیس دانشگاه فنی‌ و مهندسی یزدان‌پناه استان کردستان نیز در این نشست به ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه و اقدامات دانشجویان بسیجی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: این دانشگاه دارای پنج دانشکده و سه هزار و 800 دانشجو در 42 کد رشته است.

آرمان متتشلو افزود: 70 درصد دانشجویان این دانشگاه شاغل بوده و 100 درصد نخبگان هم در کشور حضور داشته و خدمت می‌کنند.

به گزارش تسنیم، پخش کلیپ، سرود و قدردانی از اساتید بسیجی پایان‌بخش این مراسم بود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار