کد خبر: ۱۰۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴
از اوایل صبح امروز ۲۹ آبان با افزایش ابرناکی‌ شاهد بارش باران در اکثر نقاط استان همدان هستیم، طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی بارش‌ها تا فردا شب به صورت رگباری همراه با برف در استان ادامه خواهد داشت.

برف و باران همدان را فرا گرفت

به گزارش آرانیوز استان همدان ؛ بارش شدید باران از صبح امروز توام با باد اکثر نقاط استان همدان را فرا گرفته است.

کاهش نسبی دما در ارتفاعات همدان سبب بارش برف در این مناطق گردیده است.

آب گرفتگی معابر شهری در طی امروز، شهروندان را غافلگیر کرده و مشکلاتی را برای مردم استان بوجود آورده است.

بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی بارش مداوم برف و باران تا پایان روز سه شنبه در استان ادامه خواهد یافت و از صبح چهارشنبه با کاهش 6 الی 10 درجه ای دما، شاهد حاکم شدن هوای سرد پائیزی در استان خواهیم بود.


جاده‌های همدان لغزنده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: با توجه به بارندگی و کاهش دما تمام جاده‌های همدان لغزنده است.

مهرداد آهکی با اشاره به بارندگی در استان همدان و با اعلام اینکه تمام عوامل راهداری در راه‌های استان به ترتیب اولویت مستقر هستند، افزود: با توجه به اینکه طبق پیش‌بینی هواشناسی در ادامه بارندگی ها در گردنه اسدآباد شاهد برف خواهیم بود.

وی اضافه کرد: همکاران راهداری آمادگی مقابله با شرایط جوی نامساعد را دارند و اکنون در حال پاکسازی کانال‌ها هستند تا در هنگام سیلاب، مشکلی نباشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه تاکنون مشکلی رخ نداده است، خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی بارش برف، از رانندگان می‌خواهیم با توجه به اینکه همه جاده‌ها لغزنده است، سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

وی یادآور سد: ۵۵۰ نیروی راهداری به همراه ۳۱۳ ماشین‌آلات سبک و سنگین و نیمه‌سنگین آماده خدمات‌رسانی به هموطنان در جاده‌های استان همدان هستند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار