کد خبر: ۱۰۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر از آغاز ۱۲۰ برنامه در هفته بسیج در جنوب استان بوشهر خبر داد و گفت: در این هفته جهادگران بسیجی به مناطق محروم جنوب استان بوشهر اعزام می‌شوند.
اعزام جهادگران بسیجی به مناطق محروم جنوب استان بوشهر

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی‌نیا در گفت‌وگو با آرانیوز در بندر دیر، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و با بیان اینکه امروز بسیج در تمام زمینه‌ها و عرصه‌ها در 20 قشر خدمتگزاری می‌کنند و نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار هستند، اظهار داشت: امروز پس از 44 سال از تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره) شاهد رشد تفکر بسیجی در خارج از مرزهای ایران اسلامی هستیم که می‌توان به محور مقاومت در فلسطین که دشمن را به زانو درآورده است اشاره کرد.

وی با اشاره به مخالفت دشمنان اسلام با نهاد مقدس بسیج گفت: یکی از سازمان‌های بزرگ و مردم نهادی که بیشترین دشمنی با آن از سوی معاندین نظام می‌شود، بسیج است و دلیل آن بسیج را رمز بقا و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانند و در تلاش هستند بسیج را تخریب و پایگاه اجتماعی آن را تضعیف و زمینه از هم پاشیدگی آن فراهم کنند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیربا بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار «بسیج امید ملت ایران» آغاز شده است، افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته 120 عنوان برنامه در مناطق مختلف شهرستان دیر توسط رده‌های بسیج و سایر نهادهای اجرایی در سطح شهرستان آغاز شده است. فضاسازی تبلیغاتی، تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی به‌عنوان پیش برنامه هفته بسیج در شهرستان دیر آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در این هفته جهادگران بسیجی به مناطق محروم جنوب استان بوشهر اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدای پایگاه و آبرو محله، اجتماع بزرگ بسیجیان، گردهمایی دختران حاج قاسم و اعزام جهادگران به مناطق محروم از برنامه‌های شاخص هفته بسیج در شهرستان دیر است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار