کد خبر: ۱۰۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
ایرنا نوشت : استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند سفرهای استانی هیات گفت: این استان برای دور دوم سفر رییس‌جمهور آمادگی دارد و در این راستا برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

بام ایران برای دور دوم سفر ریاست جمهور آماده  است

غلامعلی حیدری در نشست شورای اداری استان در فرهنگسرای شهرکرد یادآور شد: استان چهارمحال و بختیاری آمادگی خود را برای دور دوم سفر استانی رییس‌جمهور و تعدادی از وزرا در پایان هفته جاری اعلام کرده است.

به گفته وی، برنامه‌ریزی شده است تا تعدادی از طرح‌های چهارمحال و بختیاری از جمله ۳۰ پروژه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به نشست‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته برای میزبانی دور دوم سفر استانی رییس جمهور به استان یادآور شد: جلسات متعددی با نمایندگان رییس‌جمهور و معاون اجرایی برگزار شده است و طرح‌های استان در این نشست‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته است.

به گفته وی، این استان در دور اول سفر استانی رییس جمهور در زمره ۱۰ استان آخر بود ولی در دور دوم جزو ۱۰ استان اول است.

گفتنی است ،در دور اول سفرهای استانی نیز آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس‌جمهور در ادامه سفرهای استانی خود روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه ۱۴۰۱ به‌همراه جمعی از اعضای هیات دولت به چهارمحال و بختیاری سفر کرد تا از نزدیک مسائل این استان را مورد بررسی قرار دهد.

در جریان این سفر ۷۰۰ طرح نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری مورد بررسی قرار گرفت و برای طرح‌های بالای ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی ردیف اعتباری در نظر گرفته شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار