کد خبر: ۱۰۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، ۶۷ قرارداد واگذاری حق انتفاع بهره برداری از اراضی صنعتی استان به مساحت بیش از ۵۵ هکتار به علت عدم انجام ساخت و ساز و بهره برداری بعد از مراحل فسخ، خلع ید شده است

آزادسازی ۵۵ هکتار از اراضی راکد صنعتی استان سمنان

به گزارش آرانیوز استان سمنان محمدرضا باقری با اعلام این خبر افزود: در این مدت ۲۰۷ قرارداد واگذاری اراضی صنعتی به مساحت بیش از ۹۲ هکتار به متقاضیانی که به تعهدات خود در زمینه ساخت و ساز واحدهای تولیدی عمل نکرده بودند، فسخ شد.

وی با اشاره به عملکرد حوزه حقوقی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از ابتدای امسال تاکنون، بیان کرد: ۲۰ هکتار از زمین‌های راکد و معطل شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در قالب ۱۹ فقره قرارداد واگذاری حق انتفاع بهره‌برداری از اراضی آزادسازی و بازپس گرفته شده است.

باقری تصریح کرد: در این مدت، چهار جلسه هیات حل اختلاف و داوری در شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تشکیل شده که منجر به رسیدگی به ۷۱ پرونده در خصوص اراضی راکد واگذار شده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان شد.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان‌کرد: در جلسات یاد شده ۴۶ قرارداد واگذاری اراضی به سرمایه‌گذاران به مساحت ۱۰ هکتار به علت عدم انجام تعهدات در زمینه ساخت و ساز واحدهای تولیدی فسخ شد.

 

برچسب ها: استان سمنان
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار