کد خبر: ۱۰۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
در آستانه سی و یکمین دوره هفته کتاب و کتاب‌خوانی، زنگ مطالعه با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان و جمعی از مسئولان شهرستان گرمسار در مدرسه ابتدایی شمس به صدا درآمد.

زنگ مطالعه در مدرسه ابتدایی شمس گرمسار نواخته شد

به گزارش آرانیوز استان سمنان، در آستانه سی و یکمین دوره هفته کتاب و کتاب‌خوانی زنگ مطالعه و گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی با حضور حجت‌الاسلام والمسلیمن آرامی، امام‌جمعه گرمسار؛ محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان؛ رضاخانی، فرماندار شهرتان گرمسار؛ حسن نورمحمدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار و جمعی از مسئولان، کتابداران و مربیان شهرستان گرمسار در مدرسه ابتدایی شمس به صدا درآمد.

حجت‌الاسلام والمسلیمن علیرضا آرامی، امام‌جمعه شهرستان گرمسار در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو بادانش آموزان با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در جامعه اظهار داشت: خواندن کتاب دریچه ورود به دانش است پس باید هفته کتاب و اهمیت کتاب‌خوانی را به‌درستی درک کرده و با خواندن کتاب های مفید آینده خود را تضمین کنیم.

امام‌جمعه گرمسار با برشمردن ضرورت‌های مطالعه در ارتقای رشد دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان افزود: آینده کشور متعلق به افرادی است که اهل مطالعه و به دنبال کسب علم و دانش باشند.

محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان نیز در جمع مربیان مدرسه شمس ضمن تبریک هفته کتاب و کتاب‌خوانی به همه دانش آموزان و مربیان گفت: زنگ کتاب‌خوانی که از سال‌ها قبل مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و اقدامی مؤثر برای اتصال قشر کودک و نوجوان به حوزه کتاب است و اگر بخواهیم مسئله گرایش این قشر به کتاب‌خوانی حل شود باید فعالیت‌های خود را از طریق مدارس تقویت کنیم.

اجرای سرود، دکلمه خوانی و شاهنامه‌خوانی توسط دانش آموزان، قصه‌گویی و اجرای مسابقه توسط کتابداران، نواختن زنگ مطالعه توسط امام‌جمعه شهرستان گرمسار و تقدیر از مربیان مدرسه ابتدایی شمس گرمسار از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

برچسب ها: استان سمنان
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار