کد خبر: ۱۰۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
مدیر خیریه آبشار عاطفه ها در استان اصفهان گفت: با کمک یران این بنیاد بین المللی، ۷۰۰ دستگاه بخاری به ارزش ۲۰ میلیارد ریال به نیارمندان اصفهان اهدا شد.

اهدای ۷۰۰ دستگاه بخاری به ارزش ۲۰ میلیارد ریال به نیارمندان اصفهانی

به گزارش آرانیوز از اصفهان، اعظم صاحبان اظهار کرد: باتوجه به آغاز فصل سرد سال و تحقیقات میدانی صورت گرفته، وسایل مورد نیاز خانواده های تحت پوشش بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها در اصفهان مورد بررسی قرار گرفت که متوجه شدیم تعدادی از خانواده ها در کل استان اصفهان وسایل گرمایشی لازم را ندارند.

وی افزود: طی صحبت ها و جلسات برگزار شده با مدیران شعب استان با خیرین تماس گرفته و موضوع با آنها در میان گذاشته شد.

مدیر خیریه آبشار عاطفه ها در استان اصفهان تاید کرد: خیران محترم همچون همیشه با روی باز از این کار خیر استقبال کردند و صدقات و خیرات خود را در امانت ما گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها بیش از ۷۰۰ دستگاه بخاری تهییه و به کل شعبات استان ارسال کرد، گفت: همچنین این بنیاد یک خرید تجمیعی در استان اصفهان نیز داشت.

صاحبانبا بیان اینکه ارزش ریالی این رزمایش حدود ۲۰ میلیارد تومان بوده است، تاکید کرد: امیدواریم مردم مهربان اصفهان و خیران دست خانواده های کم برخوردار را در این هوای سرد بگیرند و کمک کنند تا این خانواده ها نیز در کنار یکدیگر، محفلی گرم در زمستان پیش رو را تجربه کنند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار