کد خبر: ۱۰۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از رفع تصرف بیش از ۴۰۱ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۱۶۰۰ میلیارد تومان در منطقه پبی سیلو گندم زاهدان خبر داد.
رفع تصرف ۴۰۱ هکتار از اراضی ملی در زاهدان‌‌

یه گزارش آرانیوز از زاهدان، حجت‌الاسلام علی مصطفوی نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران از رفع تصرف بیش از 401 هکتار از اراضی ملی به ارزش 1600 میلیارد تومان در منطقه "سیلو گندم" زاهدان خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان افزود: با ورود میدانی و نظارت مستمر شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان، اراضی تصرف شده در منطقه پبی پشت سیلو گندم مرتع تنگدام زاهدان با حضور فعال عوامل نیروی انتظامی، یگان امداد و یگان تکاوری، فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان پلیس نسوان، یگان حفاظت منابع طبیعی  و مسکن و شهرسازی، اراضی مسکونی واقع در منطقه فوق رفع تصرف شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات تمام اراضی محصور شده که به تصرف زمین‌خواران در آمده بود رهاسازی شد. دستگاه قضایی با متصرفان اراضی ملی و منابع طبیعی  که حقوق بیت‌المال را تضییع می‌کنند، قاطعانه برخورد می‌کند.

حجت‌الاسلام مصطفوی نیا افزود: حفظ و حراست از بیت‌المال و اراضی ملی یکی از اولویت‌های دستگاه قضائی و شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی است که این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری و دنبال خواهد شد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار